Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

vw sharan 19 tdi 2002 -problem z mocą

kalulujacek 11 Mar 2007 20:11 4822 18
  • #1
    kalulujacek
    Level 12  
    Witam. Niekiedy mam problem z mocą silnika - od czasu do czasu muszę mocniej deptać pedał gazu. Pytałem fachowców sprawdzali i według nich wszystko ok , ale jak tu sie nie zdenerwować jak jedziesz auto idzie jak burza a potem jedzie tak jakbyś ciągną przyczepe pod górke i miał mocny wiatr od przodu. niekturzy wskazywali na psujące sie pompowtryskiwacze inni na kolo dwumasowe- moje pytanie czy nawagu można rozpoznać czy pompowtryskiwacze są ok a pozatym jak rozpoznac uszkodzone kolo dwumasowe. za odpowiedzi z góry dziękuje:D
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    pawcio 1
    Level 2  
    WITAM prawdopodobnie przyciera sie zwrotnica w turbinie lub pada elektrozawor ograniczenia cisnienia doladowania napewno nie wtryski podjedz na vaga odczytaj pamiec podejrzyj cisnienie doladowania
  • #3
    arto
    Level 17  
    wszystkie tdi sprawdza sie tak samo,bylo o tym wiele razy,uzyj szukajki
  • #4
    kalulujacek
    Level 12  
    to znaczy jak? jak moZesz to opisz mi jak?
  • #5
    arto
    Level 17  
    znaczy co? nie umiesz znalezc czy idziesz na latwizne?tylko nie pisz ,ze forum jest po to zeby sobie pomagac.
  • #6
    fake_nick
    Level 18  
    a najlepiej to by bylo podpiac do komutera jakiegos .........
  • #8
    kalulujacek
    Level 12  
    170 000 km uczciwe

    Dodano po 2 [minuty]:

    fake_nick wrote:
    a najlepiej to by bylo podpiac do komutera jakiegos .........
    kolega mi podpinał i nie było błedow

    Dodano po 1 [minuty]:

    arto wrote:
    znaczy co? nie umiesz znalezc czy idziesz na latwizne?tylko nie pisz ,ze forum jest po to zeby sobie pomagac.
    gdybym znalazł to nie prosiłbym o pomoc.
  • #9
    procekkk
    Level 24  
    sprawdz w trasie wartosci rzeczywiste
  • #10
    arto
    Level 17  
    tutaj co drugi temat jest o tdi,poczytaj i bedziesz wiedzial
  • #11
    Itek
    Level 20  
    Zrób logi ;1.3.4.8.11.13.18.23.pod obciążeniem

    Zobaczymy co w trawie piszczy
  • #12
    kalulujacek
    Level 12  
    czy ktoś moze mi powiedzieć jak naprawić zacinajaca sie kierownice w turbo ?
  • #14
    kalulujacek
    Level 12  
    poszukałem troche i wchodzą w rachube 3 warianty usterk : przepływka, elektrozawór n75, kierownica turbiny . , aha zapomniałem dodać ze kolega zrobił mi test vag-com który nie wykazał żadnych błędów . najpierw podmieniłem przepływke- brak różnicy(z drugiego dobrze jeżdzącego auta tezsharan) następnie z tego auta elektozawór n75-brak różnicy, jeżeli chodzi o pret od kierownicy turbiny to on się rusza ale rękącięzko ok 1cm. czy to dobrze czy Zle?
  • #15
    szogun0
    VAG group specialist
    Źle.
    Powinien ruszać się kilka cm bez żadnych zacięć.
    Rozruszaj go albo wymontuj turbinę i wyczyść kierownice.
  • #16
    jacZek
    Level 14  
    Witam
    Sprawdz katalizator.
    Pozdrawiam
  • #17
    kalulujacek
    Level 12  
    poruszałem tym prętem poppryskałem wd przejechałem sie nawet160 km\h itylko niekidy sie "jakby waha" ale zaraz idzie , mniej noga boli hurra. jutro znowu wysmaruje go wd i poruszam nim
  • #18
    pawcio 1
    Level 2  
    niestety smarem luzu nie usuniesz to dobre okreslenie do twego pryskania cala operacja trwa do 2 godzin demontuj turbine i czysc dokladnie kierownice wtedy pojezdzisz i zapomnisz o temacie mialem juz wielu takich klijentow co probowali cos zrobic od tylu pozdrawiam
  • #19
    kalulujacek
    Level 12  
    auto biega jak oszalałe -dziEki za pomoc