Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zwiekszyć moc lasera w Liteon LTD-165H?

szeryfff 12 Mar 2007 10:02 2020 18
  • #1 12 Mar 2007 10:02
    szeryfff
    Poziom 24  

    witam!
    czy probowal ktos grzebac przy tym modelu :) ? rozebralem naped i niestety nie widzialem zadnej srubki do regulowania mocy, a jedynie srubki do regulowania polozenia. moze jakies wskazowki?
    pozdrawiam!
    Czy kolegę to nie razi?
    Proszę poprawić post!
    Zdania zaczynamy z dużej litery, a i przecinki czy kropki również by się przydały !
    Temat już poprawiłem ...
    Dziękuję ...
    TONI_2003

    0 18
  • #2 12 Mar 2007 11:23
    midas78
    Poziom 19  

    hmm.
    A w jakim celu, tak zapytam z ciekawości?

    0
  • #3 12 Mar 2007 13:34
    szeryfff
    Poziom 24  

    przestal czytac CD-RW i DVD-RW.

    0
  • #4 12 Mar 2007 13:38
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 12 Mar 2007 17:02
    szeryfff
    Poziom 24  

    gdzies kolo lasera? czy niekoniecznie?

    0
  • #6 12 Mar 2007 21:31
    RAFi X
    Poziom 28  

    o ile wogóle jest, to niekoniecznie blisko lasera :)

    0
  • #7 12 Mar 2007 22:04
    ul1002

    Poziom 35  

    tridio napisał:
    Na płycie powinien być potencjometr

    I co z tym potencjometrem zrobicie ? pokręcić to bym Wam powiedział co można :) ale prywatnie .

    0
  • #8 13 Mar 2007 08:48
    franyo_z
    Poziom 19  

    tak na marginesie - wyczyściłeś soczewkę? :D

    0
  • #9 13 Mar 2007 10:17
    szeryfff
    Poziom 24  

    wyczyscilem, ale tylko z wierzchu :) a na elektrodzie czytalem o roznych sposobach czyszczenia, ale ich nie rozumiem :P

    0
  • #10 13 Mar 2007 12:47
    micha1981
    Poziom 13  

    Witam

    U mnie w liteon-ie śrubka od regulacji mocy znajduje się bezpośrednio pod laserem, po przekręceniu jej (delikatnie) w prawo napęd czyta dalej mimo sporego przebiegu:)

    0
  • #11 13 Mar 2007 17:53
    szeryfff
    Poziom 24  

    tzn ze mam sciagnac laser?

    0
  • #12 14 Mar 2007 15:11
    micha1981
    Poziom 13  

    Absolutnie!!!
    Nie ściągaj lasera bo myślę że będziesz miał po napędzie. Postaraj dostać się do tego potencjometru po wyciągnięciu kieszeni (od spodu). Odkręć płytki i powinno się udać.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Potencjomet powinien być na boku głowicy lasera (bardzo mała śrubka).
    Przekręć zaledwie o kilka stopni.

    0
  • #13 16 Mar 2007 00:06
    szeryfff
    Poziom 24  

    tylko ze obok lasera znalazlem tylko czarne srubki odpowiedzialne za jego polozenie. ale spojrze jeszcze raz, i zrobie jakies fotki.
    pozdro

    0
  • #14 16 Mar 2007 13:42
    zgf1
    Poziom 23  

    Ciekawy temat, dajcie jakies fotki tego ustrojostwa!
    U mnie Litek 1633s tez ma klopoty z czytaniem plyt i nagrywaniem, moze to cos pomoze. W prawo trzeba krecic?

    0
  • #15 16 Mar 2007 21:05
    szeryfff
    Poziom 24  

    Są fotki, teraz prosze o rady :)
    Jak zwiekszyć moc lasera w Liteon LTD-165H?Jak zwiekszyć moc lasera w Liteon LTD-165H?Jak zwiekszyć moc lasera w Liteon LTD-165H?
    Jak zwiekszyć moc lasera w Liteon LTD-165H?Jak zwiekszyć moc lasera w Liteon LTD-165H?Jak zwiekszyć moc lasera w Liteon LTD-165H?

    0
  • #16 18 Mar 2007 23:29
    szeryfff
    Poziom 24  

    na darmo robilem fotki? :P

    0
  • #17 19 Mar 2007 01:36
    xfix
    Poziom 12  

    Mi się udało kiedyś podkręcić laser w cd romie LG i jeszcze długo chodził ale nie wolno przesadzic po laser moze przeczyc resztke swoich sil w pare dni :)


    a co do tematu
    tam kolo głowicy lasera na laminacie są 2 potencjometry które zazwyczaj są po regulacji fabrycznej zaklejane jakimś szajsem
    Kiedyś jak probowałem regulacji mało go rozpierniczyłem całego potencjometru
    życzę powodzenia w naprawie :)

    0
  • #18 19 Mar 2007 08:09
    TONI_2003
    Moderator

    szeryfff napisał:
    Są fotki, teraz prosze o rady :)

    Szanowny kolego szeryfff !
    :arrow: Przeczytaj moją radę co do fotek natomiast co do podkręcania to sobie daj spokój to już nie są zwykłe lasery CD (czas poszedł do przodu) ... :D
    Proszę tylko zamieszczać fotki tak jak w linku poniżej!
    Firmy takie czy siakie co jakiś czas kasują fotki czy coś w tym stylu i już nic nie zostaje dla potomnych....
    Sądzę że jest to zrozumiale dla wszystkich.
    Ogłoszenie: Wklejanie zdjęć.

    0
  • #19 19 Mar 2007 08:54
    szeryfff
    Poziom 24  

    Toni_2003, zrozumialem :)Pozdrawiam!

    0
  Szukaj w 5mln produktów