Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Radmor 3141/2 - kwarce. Można kupić jeden?

Memphis3 15 Mar 2007 22:59 1515 6
    Memphis3
    Level 10  
    Witam!

Padł mi kwarc od odbioru o częstotliwości 82881,25 KHZ. Na nadawaniu jest kwarc 14259,38 KHZ. Czy jest szansa dokupić gdzieś padnięty kwarc lub może wymienić wszystkie (jeśli tamten jest nie do dostania) na jakąś inną częstotliwość tak aby działało.

Ja jestem niestety zielony w tej kwestii, więc bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc.

pozdrawiam
    Marcin
    SP5ANJ
    R.I.P. Meritorious for the elektroda.pl
    Memphis3 wrote:
    Witam!

Padł mi kwarc od odbioru o częstotliwości 82881,25 KHZ. Na nadawaniu jest kwarc 14259,38 KHZ. Czy jest szansa dokupić gdzieś padnięty kwarc lub może wymienić wszystkie (jeśli tamten jest nie do dostania) na jakąś inną częstotliwość tak aby działało.

Ja jestem niestety zielony w tej kwestii, więc bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc.

pozdrawiam
    Marcin

W Warszawie firma OMIG wyprodukuje każdy kwarc. Myślę ,że właśnie masz kwarce firmy OMIG S.A. .

Pozdrawiam.
    yes2mike
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Hej.

A skad wiesz, ze to kwarc padl ?
    Z kwarcem moze byc ciezko, bo to radio jest juz zabytkiem, ktory jest na "stanie" koneserow tej marki.

Jezeli jestes zdesperowany - polecam firme OMiG. Zrobia na zamowienie, ale pewnie odpowiednio policza (chyba ze jakims cudem maja) :(
    Memphis3
    Level 10  
    yes2mike wrote:
    A skad wiesz, ze to kwarc padl ?

W momencie, gdy włożę kwarc z drugiego radia odbiór działa. Dodatkowo w tym uszkodzonym coś lata w środku :-)

Dziękuję Wam za bardzo szybką odpowiedz.

Zapytam jeszcze, jaką moc mają te radyjka oraz na jaką odległość można ich używać ? Potrzebna mi łączność do paintballa a PMR jest niestety za słaby.

Czy jestem zdesperowany ? Poprostu wygląd bardzo mi się podoba :wink:
    zbyszek44
    Level 14