Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zapalająca się kontrolka poduszek powietrznych Megane II

jarek-ja1 27 Wrz 2009 23:17 51561 33
  • #31 27 Wrz 2009 23:17
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #32 27 Wrz 2009 23:42
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #33 05 Kwi 2010 21:55
    snozer
    Poziom 17  

    Jeśli chodzi o świecenie poduszek to w renówkach w 90% przypadków są to kostki pod siedzeniem. A metodologia działania jest zazwyczaj taka sama jak dla peugeota jak i renault . Wycinamy kostki pod fotelami i lutujemy na sztywno. Jeśli chodzi o błąd to renówkach można błąd skasować bez kompa wchodząc w tryb diagnostyczny. Ja w Megane I i II oraz Lagunie II resetowałem błędy następująco

    Trzymamy przycisk od przełączania ustawień komputera na gałce a następnie włączmy zapłon kluczykiem lub kartą(start). Licznik wchodzi w tryb diagnostyczny i pokazuje katy ustawienia zapłonu. Naciskając przycisk od kompa można zobaczyć ile mniej więcej jest benzyny w w baku i takie bzdury. Aby zrestartować kompa należy wcisnąć przycisk od resetowania kompa (kilometrów na liczniku) W megane I to działało w Megane II odłączałem bezpiecznikiem komputer i się resetował. :D

  • #34 05 Kwi 2010 22:06
    milejow
    Poziom 42  

    m1a2k3 napisał:
    Widać, że wszyscy znają temat z mitów i opowieści.
    W tych samochodach normalna sprawa to uszkodzenie taśmy poduszki przy kierownicy.
    Gdy kręcimy kierownicą taśma zwija się i rozwija, kontaktuje, albo nie i dlatego miga kontrolka.

    Wytrzeźwiej po świętach kolego:D

    Dodano po 3 [minuty]:

    snozer napisał:
    Jeśli chodzi o świecenie poduszek to w renówkach w 90% przypadków są to kostki pod siedzeniem. A metodologia działania jest zazwyczaj taka sama jak dla peugeota jak i renault . Wycinamy kostki pod fotelami i lutujemy na sztywno. Jeśli chodzi o błąd to renówkach można błąd skasować bez kompa wchodząc w tryb diagnostyczny. Ja w Megane I i II oraz Lagunie II resetowałem błędy następująco

    Trzymamy przycisk od przełączania ustawień komputera na gałce a następnie włączmy zapłon kluczykiem lub kartą(start). Licznik wchodzi w tryb diagnostyczny i pokazuje katy ustawienia zapłonu. Naciskając przycisk od kompa można zobaczyć ile mniej więcej jest benzyny w w baku i takie bzdury. Aby zrestartować kompa należy wcisnąć przycisk od resetowania kompa (kilometrów na liczniku) W megane I to działało w Megane II odłączałem bezpiecznikiem komputer i się resetował. :D

    To też dobre (kąty zapłonu na zegarach), piliście razem?