Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DLINK DWL 900AP+ widzą się na różnych kanałach!!??

sbuli 29 Wrz 2003 17:01 1634 7
  • #1 29 Wrz 2003 17:01
    sbuli
    Poziom 19  

Cześc
    Kupiłem 2 nowiutkie AP 900AP+ FW v3.02. W sieciach radiowych jestem początkujący i z tąd moje pytanie. Jeśli ustawie jednego z nich w tryb "AP" a drugiego "klient" to mimo że są ustawione na różnych kanałech np jeden na 7 drugi na 12 lub każdym innym (wolna amerykanka) to potrafią się znaleść i porozumieć. Czyli dla mnie to coś dziwnego?? Jeśli natomiast ustawione są w trybie "Bridge" to pracuję tylko na tych samych kanałach. I jeszcze jedno jesli zmienie jakies ustawienie gdy są w trybach AP-Klient to aby się zobaczyły muszę nacisnąć około 4 razy " odświerz" a gdy są w trybie " Bridge" to odnajdują się od razu bez naciskania " odświerz". Jakie macie spostrzenia bo według mnie to wina softweru (chyba że tak musi być).
    Pozdrawiam

0 7
  • #2 29 Wrz 2003 18:23
    techrys
    Poziom 28  

Są trzy rewizje dlink900+, każda to inny hardware i software. W tych urządzeniach normalne jest, że znajdują się po kilku minutach lub "odświeżeniach". Niepokojace natomiast jest sianie po kanałach - wymień je.

0
  • #3 29 Wrz 2003 18:33
    sbuli
    Poziom 19  

Ale dziwne jest to że w trybie "Bridge" jest ok. :(

0
  • #4 02 Paź 2003 10:43
    SzymCzas
    Poziom 14  

techrys napisał:
    Są trzy rewizje dlink900+, każda to inny hardware i software. W tych urządzeniach normalne jest, że znajdują się po kilku minutach lub "odświeżeniach". Niepokojace natomiast jest sianie po kanałach - wymień je.

W D-link 900AP+ i Planet 1965 normą jest że sieją po kanałach niektóre D-linki mają możliwość regulacji siły sygnału zminiejszając ją zlikwidujesz sianie po kanałach.

0
  • #5 10 Paź 2003 17:46
    marksx
    Poziom 11  

w/g mnie to nie jest wina AP to saego trybu AP client