Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki głośnik basowy 12 kupić?

20 Mar 2007 11:22 1759 14
  • Poziom 12  
    Mam dylemat związany z zakupem głośnika 12".
    Wiem, że na forum panuje opinia, że bardzo dobry jest:

    Lanzar max12


    natomiast zauważyłem, że na allegro bardzo dobrze się sprzedaję:
    Pioneer TS-W306C


    Co o tym sądzicie, może macie jakąś inną ciekawą propozycję w tym przedziale cenowym?
  • Poziom 25  
    a jakiej muzy słuchasz?? Ja mam dwa Lanzary Max12 i do techno jak znalazł a do wolnej czarnej muzy jest ten pioneer
  • Poziom 25  
    Noto masz juz odpowiedz jesli cie tylko te dwa głosniczki interesuja. A ile chcesz wydac na głosnik? i masz juz jakis wzmacniacz?? Infinity tez dosc dobrze sprawuje sie w techno i czyms szybkim
  • Poziom 29  
    kolega mowi dobrze choc zamiast max 12 pomyśl nad Bsw 12 II
  • Poziom 20  
    Pionner to muł , jest tak wolny ze szkoda gadac , Lanzar jest super jak by specjalnie do techno zrobiony ; ]
  • Poziom 12  
    bierz lanzaraz ewentualnie tego BSW jesli sluchasz takiej muzy jak napisales to pioneer jest do dup. ja polecam osobiscie lanzara
  • Poziom 25  
    heh dokladnie takiego jak jest ponizej linku nie mozna zakladac :0 lepiej jakies fotki niz link z allegro ktory wygasnie po skonczeniu aukcji :)
  • Poziom 12  
    B_A_R_T_E_K_120 napisał:
    heh dokladnie takiego jak jest ponizej linku nie mozna zakladac :0 lepiej jakies fotki niz link z allegro ktory wygasnie po skonczeniu aukcji :)


    Dlatego zawsze pisze przed linkiem pełną nazwę modelu produktu. Myślę, że to i tak wiele, bo jak ktoś chce to i tak może to sprawdzić. Często na elektrodzie spotykam się z tym, że ludzie podają tylko link i nawet jeśli jest to inna strona niż allegro to i tak po jakimś czasie wygaśnie.

    Dzięki za pomoc.
  • Poziom 25  
    ale jak znajdziesz sciagniesz jakas fote i zapodasz ona tu zostanie tak dlugo jak post a kazdy bedzie wiedzial oco chodzi niema za co pozdrawiam
  • Poziom 12  
    Wzmacniacz już zakupiłem carpower 1502, teraz czekam na pieniądze i suba od razu kupuję. Tylko teraz mam dylemat lanzara max12 czy Bsw 12 II chociaż tego drugiego nawet nie wiem gdzie można zakupić. Jeśli znacie jakieś linki to podrzućcie na PW.

    Dodano po 7 [minuty]:

    Jeszcze jedno mam okazje kupić Hertz ES300 za 300zł. Co o tym sądzicie??
  • Poziom 17  
    jesli za 300 nowego to okazyjna cena - gra bardzo ladnie
  • Poziom 2  
    300 zł to dobra cena jak za ten sprzęt
  • Poziom 18  
    Ale ten hertz to zamulacz i bardziej nadaje się do rapu. Poczytaj trochę opinii o nim.
  • Poziom 17  
    jak możecie porównywać bsw do lanzara
    to całkiem inna bajka