Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Projekt - system optycznej ochrony obiektu zabytkowego

l-y-p-e-k 20 Mar 2007 18:47 801 3
  • #1 20 Mar 2007 18:47
    l-y-p-e-k
    Poziom 9  

Witam. Jestem studentem elektroniki i telekomunikacji i mam do wykonania projekt i nie wiem jak sie za to zabrac. Temat projektu to :
    Zaprojektowac system optycznej ochrony obiektu zabytkowego przed kradzieżą. obiekt osłonięty jest na noc przezroczystą obudową ze szkła pancernego.

Jestem w stanie zapłacić za ten projekt. Zainteresowanych proszę o kontakt na maila. l-y-p-e-k(malpa)o2.pl lub l.y.p.e.k(malpa)wp.pl Wtedy podam wiecej szczegolow co mam dokladnie zrobic.

Bardzo prosze o pomoc. Z gory dzieki.
    Jesli nie nikt z was nie potrafi mi pomoc to moze znacie kogos lub macie jakis namiar na jakies biuro projektowe czy cos takiego. Nie wiem nawet jak zaczac to robic i od czego mam zaczac. TO ma byc tylko taki teoretyczny projekt w ktorym ma sie znajdowac schemat blokowy rozmieszczenia elementow do wykonania tego systemu oraz opis poszczegolnych elementow. nie potrzeba mi zadbych obliczen.
    Pozdrawiam:|

• #2 21 Mar 2007 21:11
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

napisz coś więcej. Głupią bariere można zrobić na wiele sposobów. Bez liczenia to też tak trochę nieteges, chyba dostałeś jakieś założenia...?

• #3 22 Mar 2007 15:20
    l-y-p-e-k
    Poziom 9  

No wlasnie. Tyko tak to ma wygladac. Ma byc wstep teoretyczny, schemat blokowy tegoz rozwiazania jakie wybralem i opis poszczegolnych elementow schematu blokowego oraz schemat ideowy. I to wszystko co ma zrobic. Ma to byc po prostu jakas bariera ochraniajaca jakis przedmiot.

• #4 24 Mar 2007 10:07
    staszeks
    Poziom 27  

kamera na podczerwień z detekcją ruchu
    to chyba też optyczne?

Szukaj w ofercie
Zamknij