Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Programowanie bezpieczeństwa centralnych zamków w Silicon

andrew1985 21 Mar 2007 21:31 1767 6
  • #1 21 Mar 2007 21:31
    andrew1985
    Poziom 9  

Witam,
    jestem totalnym laikiem jeśli idzie o wszystko co jest związane z elektryką,w związku z czym zapewne błahy problem okazał się dla mnie murem nie do sforsowania. Tak jak w temacie w auto alarmach jest funkcja blokująca drzwi w momencie zwolnienia hamulca ręcznego, i odblokowująca w sytuacji gdy zaciągniemy ręczny i wyłączymy silnik. Zgodnie z instrukcją powinienem włączyć silnik, wcisnąć i przytrzymać "wyłącznik awaryjny", zaciągnąc potem zwolnic ręczny i puścić "wyłącznik awaryjny" ,aby aktywować tę funkcję. Jednak u mnie nie przynosi to żadnego rezultatu i zaczynam się zastanawiać gdzie popełniam błąd. Czy jako wyłącznik awaryjny-mam rozumiec przycisk odcinający dopływ paliwa,czy też jest to coś innego. i drugie czy fakt,że ostatnio wyjmowałem akumulator,może miec jakiś wpływ na to,że nie jestem w stanie tego ustawić??
    Mój pilot jest podobny do tego ze zdjęcie,tylko,że zamiast nutki posiada "błyskawicę" (dioda jest zielona).
    https://obrazki.elektroda.pl/34_1174508785.gif
    edit @down
    wiesz,nie wiele mi to mówi :) wiem,że wcześniej wszystko ładnie sie blokowało...a teraz kicha...

0 6
  • #2 21 Mar 2007 21:35
    252257
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 21 Mar 2007 23:26
    xwit
    Poziom 33  

Norbert nie koniecznie.Ja miałem ten sam model silicona do przeprogramowania i tak było jak gościo pisze.Tylko ten magik co montował alarm nie podpiął przewodu do ręcznego i dam sobie rękę obciąć,że tu jest tak samo.A powaliło się też po odłączeniu aku.Zaraz znajdę jaki to był model.

Dodano po 5 [minuty]:

Mam Silicon Esprit ARS

0
  • #4 22 Mar 2007 11:14
    andrew1985
    Poziom 9