Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bateria, Compaq Armada M700

esgaroth 22 Mar 2007 00:29 2216 5
  • #1 22 Mar 2007 00:29
    esgaroth
    Poziom 2  

Witam, mam taki problem,a troche jestem zielony:

- mam laptopa armada m700, robiłem na nim bez baterii jakiś czas ale kupiłem teraz nową baterię (pudełko, folia itp) w sklepie internetowym
    - pisało trzeba ją sformatować 5 razy no to wsadziłem do wyłączonego laptopa, pomarańczowa dioda się świeciła czyli się ładowało, w celu rozładowania uruchomiłem laptopa na baterii i puściłem film, chodziło z 1,5h później wyszedłem z chaty
    - jak mnie nie było laptop się rozładował i windows go wyłączył
    - przyszedł ojciec i włączył laptopa (który się przy ładowaniu systemu wyłączył) i w ten sposób rozładował baterię do końca

- no i teraz bateria po wsadzeniu do laptopa nie chce się ładować (dioda pomarańczowa się nie świeci), windows w "power meter" pokazuje że jest jakaś bateria (pokazuje jej numer i typ) ale 0% naładowania

Co robić? jest to nowa bateria, może oddać na gwarancji?
    Raz się naładowała i raz się rozładowała, taka jednorazowa bateria za 233 zł.!
    pzdr

0 5
  • #2 22 Mar 2007 02:12
    gabik001
    Poziom 36  

Coz. mialem dokladnie ten sam problem i musialem baterie rozebrac zeby na ogniwach uzyskac minimum napiecia (ladowanie "reczne" kazde ogniwo osobno) i pozniej juz laptoop ruszyl z ladowaniem. Ale w Twoim przypadku to proponuje wymienic baterie w sklepie bo to w koncu 233 zeta , a gwarancje chyba jakas ma. I jeszcze jedno : czy formowales narzedziem "Power Managment" czy domyslnie w windowsie . Moze ze strony compaq sciagnij te strowniki i sprobuj bo ta metoda co ja proponuje to jest zwiazana z ingerencja we wnetrze baterii a tu chyba nie o to chodzi.
    Pozdrawiam

0
  • #3 03 Lip 2007 19:57
    Pio_monter
    Poziom 12  

witam