Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Bateria, Compaq Armada M700

22 Mar 2007 00:29 2369 5
  • Level 2  
    Witam, mam taki problem,a troche jestem zielony:

- mam laptopa armada m700, robiłem na nim bez baterii jakiś czas ale kupiłem teraz nową baterię (pudełko, folia itp) w sklepie internetowym
    - pisało trzeba ją sformatować 5 razy no to wsadziłem do wyłączonego laptopa, pomarańczowa dioda się świeciła czyli się ładowało, w celu rozładowania uruchomiłem laptopa na baterii i puściłem film, chodziło z 1,5h później wyszedłem z chaty
    - jak mnie nie było laptop się rozładował i windows go wyłączył
    - przyszedł ojciec i włączył laptopa (który się przy ładowaniu systemu wyłączył) i w ten sposób rozładował baterię do końca

- no i teraz bateria po wsadzeniu do laptopa nie chce się ładować (dioda pomarańczowa się nie świeci), windows w "power meter" pokazuje że jest jakaś bateria (pokazuje jej numer i typ) ale 0% naładowania

Co robić? jest to nowa bateria, może oddać na gwarancji?
    Raz się naładowała i raz się rozładowała, taka jednorazowa bateria za 233 zł.!
    pzdr
  • Level 37  
    Coz. mialem dokladnie ten sam problem i musialem baterie rozebrac zeby na ogniwach uzyskac minimum napiecia (ladowanie "reczne" kazde ogniwo osobno) i pozniej juz laptoop ruszyl z ladowaniem. Ale w Twoim przypadku to proponuje wymienic baterie w sklepie bo to w koncu 233 zeta , a gwarancje chyba jakas ma. I jeszcze jedno : czy formowales narzedziem "Power Managment" czy domyslnie w windowsie . Moze ze strony compaq sciagnij te strowniki i sprobuj bo ta metoda co ja proponuje to jest zwiazana z ingerencja we wnetrze baterii a tu chyba nie o to chodzi.
    Pozdrawiam
  • Level 12  
    witam