Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra II G 1,7dti pulsowanie swiatel

22 Mar 2007 16:27 7276 6
  • Poziom 2  
    mam problem taki, ze pulsuja swiatla, oswietlenie deski rozdzielczej, swiatla wewnatrz. Po wymianie regulatora napiecia jakis czas bylo dobrze ale po jakims czasie regulator sie przepalil. Wymieniony zostal alternator na nowke i dalej jest to samo. Po odlaczeniu przekaznika swiec zarowych oraz samych swiec pulsowanie dalej wystepuje. Przewody i polaczenia sprawdzone. Spotkal sie ktos kiedys z takim czyms? pomocy!

    p.s. w warsztacie elektrycy nie potrafia sobie z tym poradzic :(
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 13  
    sprawdz dokładnie masę ,jak zła masa to się wysypują regulatory.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 30  
    i sprawdz czy czasem swiece nie grzeja nieprzyzwoicie długo. Dosyc ze jeszcze mostek Ci nie poszedł.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Opelek jest z silnikiem Y17DT i z klimatyzacja oraz z alternatorem HITACHI 100A.
    Masa byla sprawdzana, dolaczono rowniez drugi rownolegle przewod do kabla masowego.
    Przed awaria i teraz na pulpicie po zaplonie zapala sie zolty symbol auta z kluczem i dopiero po paru minutach gasnie.
    Obecny stan - rowniez uszkodzeniu ulegl nowy alternator. Brak ladowania i wspomagania kierownicy. Auto z zepsutym alternatorem odpala i silnik pracuje, dziala na samym akumulatorze do calkowitego wyladowania a po przerwaniu obwodu elektrycznego z alternatora (regulatora napiecia) do wskaznika ladowania - diody led uklad wspomagania kierownicy dziala i mozna eksploatowac auto do wyladowania calkowitego akumulatora.

    swoje podejzenia kieruje na pompe wspomagania ewentualnie na ABS, do analizy tego problemu przydal by mi sie schemat ukladu elektrycznego tego silnika(Y17DT), niestety posiadam tylko schemat od silnika benzynowego a te instalacje niestety sie roznia wiec nici z tego schematu :( moze ktos jest w posiadaniu takiego schematu ?
    za wszelkie wskazowki pomocne przy rozwiazaniu tego problemu dziekuje...
  • Poziom 2  
    Witam.
    Po dłuższym czasie wracam do tematu usunięcia usterki. W tym okresie odwiedziłem kilka warsztatów bez pozytywnego efektu, straciłem tylko czas i pieniądze.
    Stan na dzień dzisiejszy: auto nie lubi alternatora, ulega uszkodzeniu regulator napięcia lub mostek prostowniczy lub jedno i drugie jednocześnie.
    Brak komunikacji z komputerem. Silnik pracuje, pali się kontrolka "samochód z kluczem ", która po kilku minutach gaśnie.
    Jedna z ostatnich diagnoz to spalony tranzystor w module sterowania pompą wtryskową/sterownik przykręcony do silnika/. Nie wiem czy jest to właściwa diagnoza.
    Proszę o wszelką pomoc w usunięciu usterki.
  • Poziom 2  
    problem zostal rozwiazany, przyczyna byly swiece zarowe. Diagnoza kompuerowa wykazala ze cos z nimi nie tak... pozdro