Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Rejestracja chóru w kościele

Prysiu 23 Mar 2007 09:59 1770 7
    Prysiu
    Level 2  
    Witam!

Trochę poszukałem na tym forum, ale w sumie nie odnalazłem zadowalającej odpowiedzi.

Dostałem do ręki sprzęt takowy:
    - rejestrator cyfrowy Fostex MR-8HD
    - 2 x mikrofon Samson C02
    - 2 x mikrofon Samson C03
    - 6 x kable Samson MC18
    - wszystko nowe

Zobowiązałem się, z braku odpowiednich osób, zrozumieć ten sprzęt i nagrać koncert chóru. Nie mam żadnego doświadczenia (tylko nagłaśniałem scholę w kościele - nic poważnego). Chór liczy ok. 60 osób (40 kobiet, 20 facetów), jest amatorski (studencki), ale na bardzo wysokim poziomie.Koncert będzie w kościele z bardzo dobrą (czy raczej dużą) akustyką. I teraz moje pytania:
    - jak najlepiej rozstawić mikrofony? - dodam, że chór planuje przemieszczać się w czasie koncertu, choć większość będzie w standardowym ustawieniu.
    - jakie kupić statywy? - dzisiaj chcę pójść do sklepu i zakupić statywy i zastanawiam się, czy wydawać pieniądze na coś lepszego, czy nie ma sensu. Ponadto Samsony C03 mogą mieć opcjonalnego pajączka (czy koszyczek - nie wiem :P) - czy należałoby kupić i dlaczego?
    - jak nagrać? - sprzęt już obsłużyć umiem (wiem co i kiedy nacisnąć), ale zastanawiam się, czy nagrać cały koncert jako jeden Song, czy przed każdym utworem szybko tworzyć nowy (trochę to trwa - 10s)?
    deejayqba
    Level 12  
    witam. nagrać możesz cały tylko musisz czymś to póżniej podzielić na idpowiednie utory tj.program typu cool edit pro 2.1 nastepną żecząjest rozstawienie mikrofonów to już jest wyższa jazda. jeżeli nie jesteś akustykie ani nawet kimś w rodzaju grajka to lepiej kogoś o to poproś bo za długo by to opisywać. bo co innego jak by tam było 20 osób. (a 4 mikrofony to nie wiem czy nie bedzie mało?) moja znajoma śpiewa w takim chórze i raz byłem na występie fajna sprawa!