Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

golf 3 TD, 91' brak hamulca i nie gasnaca kontrolka oleju!!!

KenWood 23 Mar 2007 17:05 1373 5
  • #1 23 Mar 2007 17:05
    KenWood
    Poziom 14  

    Mam golfa 3 1.9 TD 91' który jeszcze jeździ :) ale zdarza mi sie ze po zapaleniu silnika nie gaśnie kontrolka oleju i w tym samym czasie trace hamulec.po chwili włacza sie jakis dzwiek alarmujacy.chwile silnik popracuje i wszystko wraca do normy. help!!! bez smarowania silnika i hamulców nie da sie chyba długo jeździc!

    0 5
  • #2 23 Mar 2007 18:02
    liska22
    Poziom 10  

    sprawdz czujnik cisnienia oleju moze byc z modułem sterujacym i dlatego szfankuje

    Dodano po 1 [minuty]:

    połączony (sorki)

    0
  • #3 23 Mar 2007 19:26
    Jka
    Poziom 16  

    Ciśnienie oleju raczej nie ma nic wspólnego z hamulcami dwie oddzielne sprawy.Ile masz przejechane na tym silniku,może już jest trochę zużyty i ma problemy z ciśnieniem?Najlepiej sprawdzić przyżądem pomiarowym,dokładnie się wtedy dowiesz w jakim stanie jest silnik.Jeśli będzie wszystko wporządku to pozostają czujniki(bo chyba są dwa).Co do hamulców to trzeba sprawdzać wszystko za koleją - może poprostu jest nieszczelny układ podciśnieniowy.
    Pozdrawiam

    0
  • #4 24 Mar 2007 12:47
    profil120
    Poziom 13  

    kolego wydaje mi sie ze zaciera ci sie pompa podcisnienia
    kiedy ta pompa staje albo obraca sie za wolno to niema hamulcow ani cisnienia oleju
    pompa oleju napedzana jest od pompy podcisnienia
    sprawdz pasek rozrzadu czy juz sie nie zdar bo te pompy napedzane sa walkiem od paska rozrzadu

    0
  • #5 24 Mar 2007 19:13
    musiej
    Poziom 16  

    Jak wyżej , zacznij od paska rozrządu i oględzin napędu pompy oleju i pompy podciśnienia .Wydaje mi się . że jeżeli zdemontujesz pompę podciśnienia to sprawdzisz tez zęby na wałku .

    0
  • #6 25 Mar 2007 11:03
    burza1979
    Poziom 13  

    Kolo sprawdz śrube centralną na kole napędu pompy olejowej mogła sie poluzowac , jest to koło pod pokr. rozrzadu. Może ktoś kiedys zmieniał uszczelniacz i mu sie zapomniało dokrecić.

    0
  Szukaj w 5mln produktów