Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ISDN i 2 telefony. Nie można przekazać rozmowy na drugi telefon.

23 Mar 2007 21:25 2040 18
  • Poziom 11  
    Na początek przyznam sie ze jestem kompletnie zielony w tym temacie. A teraz sprawa która chce rozwiązać. Mam ISDN i podłączone do niego 2 telefony analogowe podczas połączenia dzwonią oba odbieram na jednym z nich tu jest problem nie mogę przekazać tej rozmowy na drugi tel bo w jego słuchawce jest sygnał gotowej linii.
    Co muszę zrobić żeby nie pozbywać sie ISDNa bo faja jest druga linia ale potrzebuje żeby rozmowa odebrana na jedna aparacie można było kontynuować z drugiego (mogę krzyknąc do drugiego pokoju np: pani Marysiu rozmowa do pani ;-P czy coś w tym stylu)

Jeśli musi być centralka to jaka proponujecie do moich zastosowań?
  • Poziom 15  
    Proszę podać model ISDNa. Jeśli jest to AETHRA to w instrukcji na stronie 17
    Proszę spróbować podczas połączenia wprowadzić kod "R/FLASH *79#"
    R/Flash to jest klawisz. W różnych aparatach jest różnie opisywany, trzeba sprawdzić w instrukcji aparatu, jeśli nie jest opisany na obudowie.
  • Poziom 27  
    Poza tym możesz realizować połączenia wewnętrzne *2#
  • Poziom 33  
    Lucjan52 napisał:
    Poza tym możesz realizować połączenia wewnętrzne *2#

jesli Aethra jest nowszej wersji :))
  • Poziom 11  
    Niestety te kody nie działają jeśli chce dzwonić na drugi telefon w słuchawce jest sygnał zajętości. Wersja oprogramowania która słyszę po wbiciu kodu *00# to Urmet NT1PLUS 2b1Q V:0106.
  • Poziom 12  
    Witam
    Dla NT1plus przełączenie rozmowy odbywa się przez wstukanie kombinacji R*1# . Przy czym guzik R w różnych telefonach może być różnie opisany ( np.:break, flash). Natomiast kombinacja *1# wywołuje aparat podłączony do drugiego portu analogowego.
  • Poziom 33  
    bmaka napisał:
    Witam