Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Projektor laserowy 100mW 532nm + 300mW 650nm na galvach 15k

mounter 14 Kwi 2007 12:06 10656 48
  • #32 14 Kwi 2007 13:03
    mounter
    Poziom 21  

    kamil-91 napisał:
    Dzięki za info. To jednak torchę drogo jak dla mnie :( Na allegro cały czas jest aukcja http://allegro.pl/item181587904_chcesz_miec_laser_50mw_ale_cie_nie_stac_zobacz.html Ile może kosztować taka dioda i ile jest ona warta?


    nie baw sie w takie coś jak nie masz o tym pojęcia ;)

    polecam kolege Bolka:

    http://allegro.pl/item184909357_dioda_laserowa_100mw_bez_ceny_min_laser_laserowy.html

    alboo gotowy moduł:
    http://allegro.pl/item184906021_czerowny_modul_laserowy_100mw_laser_plug_play.html

    Pozdrawiam!

  • #33 14 Kwi 2007 13:16
    kamil-91
    Poziom 18  

    mori.pl napisał:
    kamil-91 napisał:
    Dzięki za info. To jednak torchę drogo jak dla mnie :( Na allegro cały czas jest aukcja http://allegro.pl/item181587904_chcesz_miec_laser_50mw_ale_cie_nie_stac_zobacz.html Ile może kosztować taka dioda i ile jest ona warta?


    nie baw sie w takie coś jak nie masz o tym pojęcia ;)

    polecam kolege Bolka:

    http://allegro.pl/item184909357_dioda_laserowa_100mw_bez_ceny_min_laser_laserowy.html

    alboo gotowy moduł:
    http://allegro.pl/item184906021_czerowny_modul_laserowy_100mw_laser_plug_play.html

    Pozdrawiam!

    Bedę licytował zobaczymy co z tego wyjdzie i na ilu sie skończy.
    "
    nie baw sie w takie coś jak nie masz o tym pojęcia ;)"
    nierozumiemy się chyba. Ja się pytam jakiego typu tam diody instalują i czy one naprawdę są takie dobre jak piszą.

  • #34 14 Kwi 2007 13:22
    mounter
    Poziom 21  

    kamil-91 napisał:

    Bedę licytował zobaczymy co z tego wyjdzie i na ilu sie skończy.
    "
    nie baw sie w takie coś jak nie masz o tym pojęcia ;)"
    nierozumiemy się chyba. Ja się pytam jakiego typu tam diody instalują i czy one naprawdę są takie dobre jak piszą.


    zazwyczaj laserowe 650nm,
    a co rozumiesz pod aluzją "czy są dobre"?

    Pozdrawiam!

  • #35 14 Kwi 2007 14:07
    kamil-91
    Poziom 18  

    Czy ich wiązka jest dobrze widoczna w dymie i czy naprawdę ma te 50mW. Skoro cena ich przeróbki to "tylko" 120 zł to ile może kosztować sama dioda?

  • #36 14 Kwi 2007 14:21
    mounter
    Poziom 21  

    na pewno 2x słabiej widoczna niż moje setki czerwieni ;) logiczne :D

    sporo sie traci na samej optyce, wszystko musisz mieć idealnie wymierzone
    i ustawione... szkoda czasu ... i nerwów...

    a co do cen, to ja sie nie orientuje po ile mają takie diody...
    zapukaj do www.amecam.pl lub samego kolegi Bolka :)

    Pozdrawiam!

  • #37 14 Kwi 2007 21:35
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

    Jak nic nie dostaje to nie odpisuje...

    Diody za 120zł są z demontażu. Czytałeś aukcje z moimi modułami to pewnie wiesz że mają "w okolicach" 20mW, nie 50.
    Jesli nie jesteś w stanie zdobyć odpowiedniego kolimatora i układu zasilania to nie łakom się na diode, bo nic ci z niej nie będzie- jak to się mówi: wysrany traci dwa razy. Tak że najlepszą opcją dla Ciebie będzie zakup gotowego modułu.

    Skoro nie jesteś pewien czy moduł będzie dla Ciebie odpowiedni to mam pewien plan, ale to juz sobie zadzwoń

  • #38 24 Kwi 2007 12:53
    mounter
    Poziom 21  

    Udało sie :D
    po tygodniu ustawiania, kalibrowania skończyłem moje RGY :)
    wszystko jest zamontowane na płycie aluminium.
    teraz tylko czekam na zamówioną frezowaną obudowę z bloku alu,
    projektowaną na wzór znanych Mystiqe ;) kolorek obudowy też sie
    będzie zgadzał :)

    poniżej kilka zdjęć z pracy, a jeszcze dzisiaj wgram filmy... (tylko je jakoś posklejam )

    Projektor laserowy 100mW 532nm + 300mW 650nm na galvach 15k

    Projektor laserowy 100mW 532nm + 300mW 650nm na galvach 15k

    Projektor laserowy 100mW 532nm + 300mW 650nm na galvach 15k

    Projektor laserowy 100mW 532nm + 300mW 650nm na galvach 15k

    Projektor laserowy 100mW 532nm + 300mW 650nm na galvach 15k

    zmieniłem tylko adres fotek

  • #39 24 Kwi 2007 13:23
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

    mało smaczku maja te foty, wklej lepiej fotki ławy- zobaczymy czy pobiłeś Chińczyków ;)

  • #40 24 Kwi 2007 13:43
    pdmk
    Poziom 18  

    mori.pl napisał:
    Udało sie :D
    po tygodniu ustawiania, kalibrowania skończyłem moje RGY :)


    Tak sie zastanawiam... Y? Gdzie tu Y? Bo nie widze...

    U mnie jest:
    Projektor laserowy 100mW 532nm + 300mW 650nm na galvach 15k
    Projektor laserowy 100mW 532nm + 300mW 650nm na galvach 15k
    Projektor laserowy 100mW 532nm + 300mW 650nm na galvach 15k

  • #41 24 Kwi 2007 13:49
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

    jak sie przygladniesz to w "śrdoku" trochę śmierdzi żółcią :D

  • #42 24 Kwi 2007 14:21
    pdmk
    Poziom 18  

    bolek napisał:
    jak sie przygladniesz to w "śrdoku" trochę śmierdzi żółcią :D


    No dobra, dobra. Ale porownaj moj zolty, a kolegi Mori. Przeciez tam praktycznie nie ma zoltego... :(

  • #43 24 Kwi 2007 14:31
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

    adyć wiem, Osobićie myśle że Mori nie zrobił fotek jak projektor wali żółtym. Czerwien jest wyraźnie widoczna, wiec nie powinno byc prolemu z zółtym, którego w ogóle nie ma

  • #44 24 Kwi 2007 17:59
    mounter
    Poziom 21  

    żółty jest ;) i sie o to nie martwcie! może nie widać go za dobrze.
    w sobotę mam zamiar dłużej posiedzieć przy animacjach na popelu,
    oraz "dopieszczę" całą resztę...

    dodam też filmy gdzie zaznaczę strzałką gdzie jest ten Y - zobaczycie :D

    pozdrawiam!


    a tak na marginesie: to jest moja pierwsza taka konstrukcja ;)

  • #45 24 Kwi 2007 18:24
    bolek
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

    mori.pl napisał:


    dodam też filmy gdzie zaznaczę strzałką gdzie jest ten Y - zobaczycie :D


    Zaznacz tez gdzie będzie zielony i czerwony, bo potem będa nieścisłości i zbędne posty:idea:

    wklej fotki konstrukcji, nie bądz lamer ;)

  • #46 24 Kwi 2007 19:08
    mounter
    Poziom 21  

    raczej dzisiaj nie dam rady wrzucić fotek ławki... :/
    musicie poczekać do soboty...

    aaa masz racje Bolek: zaznaczę wszystkie kolory :D

    :arrow: pdmk, widzę że używasz popelscana, możesz przesłać mot'y RGY mi na maila?

    pozdrawiam!

  • #47 24 Kwi 2007 20:29
    HouseDeeJay
    Poziom 16  

    Robi wrażenie....:D Bardzo ciekawy efekt , szacuneczek. A właśnie nie macie do sprzedania jakiejś diody zielonej 5mW ?:|

  • #48 24 Kwi 2007 23:01
    pdmk
    Poziom 18  

    mori.pl napisał:
    :arrow: pdmk, widzę że używasz popelscana, możesz przesłać mot'y RGY mi na maila?



    Fotki sa sprzed roku ponad. Popela nie uzywam, nie mam nic na hdd do niego. Teraz jak cos sie bawie to albo dmx, mamba, czy pangolin.

  • #49 25 Kwi 2007 10:11
    mounter
    Poziom 21  

    tak tylko pytałem ;)

    chyba ja też sie przerzucę na Mambe :) bo popel... to jednak nie to.


    HouseDeeJay napisał:
    Robi wrażenie....:D Bardzo ciekawy efekt , szacuneczek. A właśnie nie macie do sprzedania jakiejś diody zielonej 5mW ?:|


    diode zieloną prosze:
    http://tme.pl/katalog_pics/5/2/d/52dac700c7e1ab1b81609d2a8b2ff0e5/hb5d-433agca-d.jpg
    www.tme.pl
    jakieś 2.79 za sztuke :D


    tylko tyle narazie umiem wrzucić :|

    [GVideo]http://video.google.pl/videoplay?docid=4010747926305871946[/GVideo]


    Video>>> to samo co na googlu do pobrania tu: FILM RGY
    pozdrawiam!

    ps. a niech to!! serwer mi siadł :cry:

  Szukaj w 5mln produktów