Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

citroen picasso 2,0dhi 01r schemat przecwimgielnych tyl

25 Mar 2007 16:48 3496 9
  • Poziom 24  
    Pacjent:
    citroen picasso 2,0dhi 2002r

    brak swietel przeciwgielnych tylnych, bezpiecznik OK (F19),
    nie slychac zadnego przekaznika (jedynie zapala sie kontrolka na tablicy ze niby wlaczone),
    do lamp nie dochodzi napiecie zaisilania, zamiast zasilania jest masa,
    jedynie w komorze silnika sa 3 przekazniki (reflektory i fogi przednie, wydmuch spalin z podgrzewania plynu),
    przy BSI sa jakies przekazniki?
  • Poziom 26  
    W 307 światłem przeciwmgielnym steruje BSI.
    Wyjście z BSI ->4pin czarna kostka 16pinowa nr przewodu 206.
    W 206 jest tak samo tylko nr przewodu 200.
  • Poziom 24  
    dodatkowo moge dodac ze w sterowniku silnika jest blad 16824 (czytany euroskanem) opisu nigdzie nie znalalem, bede musial czyms innym odczytac
    jutro zbadam sprawe,
    pozdr.
  • Poziom 24  
    zbyniuś: niestety ten przewod nie jest od tylnich przeciwmgielnych
    probowalem dojsc po wiazgach gdzie idzie sygnal od wlacznika (177) ale tez po numeracji nie idzie dojsc
    jak znajde schemat to znowu sie za niego zabiore
  • Poziom 17  
    Daj numer VIN lub OPR(na naklejce na słupku kierowcy lub od spodu klapki BSI-wygląda mniej więcej tak 9850 lub 8967)
  • Poziom 24  
    dzisiaj znowu cos tam zajzalem
    w gniezdzie na hak przecwigielne sa, jest to orginalny hak;
    znalalem kostke (biala) z przodu przy nogach kierowcy, ktora idzie do tylnich lamp i miedzy ta biala kostka a tylem jest przejscie - brak zasilania juz z przodu w tej bialej kostce,
    moze ma ktos schemat?
    zrobilem foto naklejki z bsi jak to cos pomoze
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    No to masz przyczynę .W gnieżdzie haka jest przełącznik który wyłącza światło po włożeniu wtyczki przyczepy,po wyjęciu powinien wł. obwód lampy w samochodzie.
  • Poziom 24  
    jutro sprawdze :-)
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Ta naklejka nic nie mówi. Nie o tą chodziło ale kolega Zbyniuś chyba już rozwiązał problem. W gnieździe jest stycznik, który rozłącza mgielne w aucie jak podłączasz przyczepę.
  • Poziom 24  
    tak auto dzisiaj rano naprawilem :P
    zawiesil sie stycznik
    dziekuje wszystkim za pomoc
    (pkty dla zbyniusia) :)