Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

2x pytanie Wzmacniacz 2x30W i Dyskmen

26 Mar 2007 01:38 3014 6
  • Level 10  
    Witam,
    Mam 2 pytania 1-wsze zwiazane z wzmacniaczem a drugie z dyskmenem.
    1. Jak zrobic najproszczy wzmacniacz na dwa glosniki 30W... Podajce schemat plytki i co jak zrobic.
    2. Mam dyskmena ktory odwaza tylko wav a czy da sie zrobic by odwazal MP3??
    POZDRO
  • Helpful post
    Level 21  
    Pytanie nr 2 - Nie da sie

    Pytanie numer 1.

    Przedwzmacniacz stereofoniczny
    Wysokiej jakości przedwzmacniacz wykonany na specjalistycznym układzie TDA1524. Regulacja barwy tonu, wzmocnienia oraz balansu dokonywana jest napięciowo.

    2x pytanie Wzmacniacz 2x30W i Dyskmen

    Wysokiej klasy wzmacniacz skonstruowany na układach scalonych TDA2040 firmy Philips wyposażonych w zabezpieczenie termiczne i przeciwzwarciowe. Przy wykorzystaniu pełnej mocy wyjściowej wynoszącej 25W na każdy kanał, zniekształcenia nie przekraczają 0,2%. Zasilanie 18V.

    2x pytanie Wzmacniacz 2x30W i Dyskmen

    nota katlogowa z danymi warosciami elementów
    http://www.datasheetarchive.com/datasheet.php?article=3257745


    Zasilacz:

    potrzebny transformator TS40/81.

    2x pytanie Wzmacniacz 2x30W i Dyskmen


    dla przewzmacniacza dajesz na odczepie + układ 7812 do zasielenia przedwzmacniacza na 12 v



    Skałdasz to wszystko do kupy tak jak na sechamtach i hula.
  • R.I.P. Meritorious for the elektroda.pl
    Post był raportowany.
    Przeniosłem z: Audio
  • Level 17  
    Przy trafie 40W, on nie ma szans osiągnąć nawet 2x20W. A co do układów proponuje 2x TDA2052, z trafem 80W
  • Level 10  
    ta fajne a nie ma czegos latwiejszego bez programowania ukladow scalonych?? bo tego nie umniem jeszce dopiero zrobilem diody w rytm muzyki i jestem zadowolony lecz potzrebuje wzacniacz bo mam 2x30W glosniki jak joz to niech ktos napisze krok po kroku co i jak albo instrukcjie co jak zrobic a takze z opisanym jak programowac uklad scalony. I ktory z tych 2 ukladow nadole jest lepszy czy trzeba osobno robic zasilacz i osobno w zmacnicz?? A zapomnialbym jak by monza bylo bo ten srodkowy uklad tam niema zadnej plytki do programowania tak mi sie zdaje wiec prosze go dokladnie opisac gdzie co am byc tak samo w zasilaczy i wielkie thx
  • Level 15  
    Możesz zrobic na TDA1554Q ale wtedy będziesz miał wzmacniacz 2x22W
  • Level 21  
    50ften wrote:
    ta fajne a nie ma czegos latwiejszego bez programowania ukladow scalonych?? bo tego nie umniem jeszce dopiero zrobilem diody w rytm muzyki i jestem zadowolony lecz potzrebuje wzacniacz bo mam 2x30W glosniki jak joz to niech ktos napisze krok po kroku co i jak albo instrukcjie co jak zrobic a takze z opisanym jak programowac uklad scalony. I ktory z tych 2 ukladow nadole jest lepszy czy trzeba osobno robic zasilacz i osobno w zmacnicz?? A zapomnialbym jak by monza bylo bo ten srodkowy uklad tam niema zadnej plytki do programowania tak mi sie zdaje wiec prosze go dokladnie opisac gdzie co am byc tak samo w zasilaczy i wielkie thx


    A kto tu mowi o jakim komlwiek programowaniu?? wykonaj układy ktore zamiesciłęm na scheamtach i to wszystko.Jezeli nie potrafisz wogole lutowac albo nie znasz symboli niczego... to czeka Cie obszerna dawka teori.

    Co do trafa to takie jest w zestawie do teggo wzmaka... Nie wiem jak to siie sprawuje.