Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Panasonic KX-TC1703 problem z identyfikacją rozmówcy

26 Mar 2007 11:08 2882 6
  • Poziom 9  
    Tel.bezprzewodowy Panasonic KX-TC1703 fabrycznie (tak podaje instrukcja) posiada funkcję identyfikacji rozmówcy,po wykupieniu tej usługi w TPsie,telefon mój pokazuje mój własny numer,zamiast nie zastrzeżonego numeru rozmówcy,mimo przestawień linii pracy z"B"na"A"nic to nie daje.
    Co zrobić żeby ta funkcja była dostępna.
  • Poziom 33  
    korzystaszz TELE2??? jak tak to sie pozegnaj
  • Poziom 9  
    Telefon ten pracuje w T.P.sp.A i ma wykupioną usługę identyfikacji numeru.
  • Poziom 2  
    Telefon Panasonic KX-TC1703 ma "Identyfikacja numeru dzwoniącego w trakcie innego połączenia", więc jeżeli na innym telefonie z taką funkcją numer się wyświetla a na tym nie to problem najprawdopodobniej jest z tym aparatem telefonicznym, choć i możliwe, że i w ustawieniach samego aparatu.
  • Poziom 9  
    W instrukcji obsługi tego telefonu nie ma takiego zapisu
    "Identyfikacja numeru dzwoniącego w trakcie innego połączenia"jest natomiast obcja:(Funkcja identyfikacji rozmówcy)w której opisano żeby funkcja ta była realizowana przez centralę,co uczyniłem wykupując dodatkowo w TP.sp.A.taką usługę i mam za te koszta
    pokazany na wyświetlaczu własny Nr.telefonu chociaż dzwoni do mnie ktoś inny.
  • Specjalista - zasilacze komputerowe
    Czy możesz sprawdzić jak ten aparat zachowuje się pod inną centralą? Np u znajomych, rodziny itp.
    Spotkałem się z sytuacją, gdzie klienci sygnalizowali taki właśnie problem natomiast aparat w serwisie działał poprawnie.

    No moze nie do końca - wstawiał spacje (może myślniki - nie pamiętam) pomiędzy cyfry numeru utrudniając rozumienie.

    np dla:
    602 123 456
    pokazywał:
    060 212-345-6

    I od razu wiadomo kto to :)
  • Poziom 20  
    Prowadzę serwis telefonów Panasonica od 15 lat i takich klientów ,że nie działa identyfikacja miałem już bardzo dużo ale problem leży po stronie TPSA a nie aparatu . Po sprawdzeniu aparatu w mnie w firmie identyfikacja zawsze działała .
    Pozostaje tylko reklamacja w TPSA.