Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wzmacniacz Soling monoblok, obawy

cinol3 28 Mar 2007 13:32 2092 11
    cinol3
    Level 10  
    Witam!!
    Zakupilem wzmacniacz Soling Sl-p109. Napedzam nim na razie subwofer na 20 cm glosniku. Kable zasilajace 6mm kwadrat. i mam problem bo slychac z niego takie brzeczenie w rytm muzyki, basu. czy to normalne??? czy swiadczy o tym ze cos jest z nim nie tak. no i zauwazylem z po 10 min sluchania na maxa obudowa sie troszke nagrzala. nie goraca tylko lekko ciepla. czy to tez normalne?? Przepraszam za glupie pytania no ale w tych tematach jestem lekko zielony. Prosze o pomoc zwlascza tego brzeczenia. bo to najbardziej mnie niepokoi. POZDRAWIAM

Dodam ze to nie jest brzeczenie obudowy czy cos takiego, to na pewno nie.
    qstosz
    VIP Meritorious for electroda.pl
    to że się nagrzewa to norma.
    crazy_88
    Level 42  
    Brzęczenie może być przyczyną zakłuceń.
    cinol3
    Level 10  
    A jakis filtr albo cos innego moze temu zapobiec?
    Czy to moze uszkodzic wzmacniacz to brzeczenie? Ono brzmi tak jak przeplywajacy prad, przynajmniej takie mam skojarzenie. juz sam nie wiem co robic. grac ten wzmacniacz gra tylko obawiam sie zeby sie nie spalil czy cos w podobie
    B_A_R_T_E_K_120
    Level 25  
    dobrze by bylo jakbys napisal jak masz puszczone i jakie kable sygnalowe to od tego głownie zalezy a ponoc filtry przeciwzakluceniowe z allegor zdaja egzaminy
    Marcinek84
    Level 15