Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra DTI 2.0 nie pali

28 Mar 2007 18:58 15549 11
  • Poziom 10  
    Moze ktoś pomoze mam opla Vectre DTI 16V 2.0 z 2000 werrsja limitowana 2000
    mam problem z odpaleniem auta rano nie chce odpalic wcale kreci a nie pali. po odpalenie na popych pozniej pali 100 na 100 az do nastepnego razu rano. Co jest grane ???
  • Poziom 14  
    Sprawdż czy podgrzewa świece żarowe.
  • Poziom 10  
    siwce sa nowe bo wymienilem ontrolka teraz sie nie zapala bo za cieplo ale jak byla zina to palily calkiem niezle. chodzi o to ze on ma tak ja mu sie za chce tak to pali bez problemu a co jakis czas to jak amen w paciezu i stoi jak slup ani drgnie tylko na linke hol odpali i pozniej znowu 100 na 100
  • Poziom 22  
    Wymien przewody przelewowe na wtryskach ona po dluższym postoju sie zapowietrza to jest najczestsza przyczyna problemów z uruchomieniem w tym silniku.
  • Poziom 16  
    Zajrzyj do filtra paliwa (lub zbiornika paliwa)czy nie ma tam czarnego osadu z oleju silnikowego.
  • Poziom 19  
    Tak jak koledzy ziarus1 i jajasiu napisali, na bank powietrze ale pamiętaj ten silnik sam się nie odpowietrza!
  • Poziom 10  
    Olej w paliwie napewno nie poniewaz juz to przerabialem puscily uszczelki na wtryskiwaczach i olej dostawal sie do paliwa. uszczelki wyninione awaria usunieta. czyli powiadacie ze to zapowietrzone przewody paliwowe po dluzszym postoju. U mnie postoj trwal niecale 12 godzin to wystarczy aby sie zapowietrzyly.???
    teraz nastepn epytakno prosta to operacaja odpowietrzyc przewody ???
    I czy napewno to moze byc to???
  • Poziom 10  
    czy powietrze to tez nie wiem poniewaz przy ostatniej wizycie u mechanika okazalo sie ze takze wymienial przewody paliwowe wiec raczej zapowietrzenie odpada wiec kurde co?????????


    W jakim języku ty piszesz?!? Wiesz, co to są znaki interpunkcyjne, wielka litera i inne zasady pisowni?!? Zapoznaj się DOKŁADNIE z regulaminem! Na razie ostrzeżenie za skandaliczny poziom pisowni! <Błażej>
  • Poziom 16  
    Może wystarczy testerem zwiększyć dawkę rozruchową.
  • Moderator Samochody
    Wymień te gumowe wężyki przelewowe pod pokrywą silnika idące od wtryskiwaczy do pompy paliwa. Żeby po ich wymianie uruchomić silnik (bo przez ich zdjęcie zapowietrzysz pompę) zatkaj na szczelno wlew paliwa, np. korkiem od dymionu z założonym wentylem i przy pomocy pompki do materaca wytwórz niewielkie ciśnienie w zbiorniku paliwa i dopiero próbuj uruchomić silnik.

    Patent z korkiem i pompką jest sprawdzony kilkakrotnie na Astrze II 2.0DI mojego ojca ;) pali do strzału ;) a też miał problem z tymi przelewami i często mu się zapowietrzała pompa.

    Nie chodzi o przewody paliwowe a o przelewy z wtryskiwaczy. U ojca też je wymienili ale przy zakładaniu osłony silnika mechanik przyciął jeden z przewodów śrubą.
  • Poziom 10  
    zwiększyc dawkę rozruchową może i racja, mechnik odeslal mnei do jakiegoś fachowca pod warszawa mowi ze sterownik nie widzi przepływki, ni emam pojecia z czym się to je i co to oznacza dla mojej kieszeni???
  • Poziom 11  
    jesli auto sie zapowietrza wina moze lezec w trawersach ,ale warto najpierw sprobowac wgrac nowy soft do kompa (zwieksza dawke )