Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zrywanie połączenia z internetem.

28 Mar 2007 21:48 2063 8
  • Poziom 10  
    Witam. Mam problem z siecią wi-fi a dokładnie z połączeniem z internetem. Problem polega na tym, że po około 10 min następuje rozłaczenie sie z internetem a po kilku sekundach znów sie łaczy i to się powtarza cyklicznie. Proszę o pomoc!
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Podaj siłę i jakość sygnału.

    Dodatkowo nie zaszkodzi też podanie jaką kartę posiadasz, jak długi jest przewód do anteny i jak antena jest używana.
  • Poziom 10  
    Moja karta to Edimax EW-7128g i do tego antena panelowa. Kabel ma jakieś 8m. Jakość sygnału to 10% a moc 65%, do AP mam jakieś 250m. Nie wiem czemu jakość sygnału jest tak mała bo przez dwa miesiące było wszystko ok.
  • Poziom 21  
    Może gdzieś w pobliżu powstała nowa sieć i zakłóca?
  • Poziom 10  
    Nie, nie ma nowej sieci.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Teraz jest jakość sygnału 90% nie wiem czemu było tylko 10% w ciągu dnia.
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Witam...

    Ta karta jet na chipsecie Ralink. Powiedz mi jaką masz płyte główną w komputerze? jakiej firmy.

    Mozliwości jest kilka:
    - Twój provider zamiast lutowac złączki zrobił cos takiego ze wygląda to na próbę lutowania- lut po dwóch miesiącach stał sie szary... i wiadomo co sie stało..

    - Zamokła twoja antena co owocuje takim zachowaniem...

    - w zaleznosci od płyty głównej mogą byc problemy z kartami wlan, jesli masz w kompie jakikolwiek model płyty firmy Asrock to zapomnij o współpracy tych kart wlan z tą płyta... Jedyna karta która pracuje poprawnie i nie rwie połączenie to TP-Link 551G - z takich przystępniejszych...

    - Jest jeszcze jedna możliwość, robiłes formata kompa? jeśli tak to istnieje możliwośc ze karta sie zbuntowała po formacie kompa, coś o tym wiem bo mam sieć radiową w której mam 500 ludków i przerabiałem ten problem kilkakrotnie.. Dopiero TP-Link 551G rozwiazywał problemy idealnie....


    Pozdrawiam...
  • Poziom 10  
    Własnie moja płyta to Asrock ale przez dwa miesiace bylo ok teraz sie tak dopiero dzieje. Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam.

    Dodano po 38 [minuty]:

    Mam jeszcze jedno pytanie a czy karty Asmax beda dobrze działać z tą płytą?
  • Poziom 14  
    Nie chodzi tyle o producenta co o chipset karty. Z Asrockiem współpracują poprawnie karty na chipsecie Atheros, ewentualnie mozna spróbowac Prism 2; Prism 2.5.

    Pozdrawiam....
  • Poziom 10  
    Dzięki za odpowiedz. Dzięki i pozdrawiam.