Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chciałbym samodzielnie zbudować wzmacniacz tylko nie wiem ja

29 Mar 2007 00:46 1452 21
  • Poziom 10  
    Witam , przeglądając forum widze nawprawde wiele genialnych konstrukcji wzmacniaczy, sam też bym chciał cos złożyć tylko pytanie czy z moja wiedzą jest to możliwe , nigdy się tym nie bawiłem jestem laikiem pod tym względem czy ktoś móglby mnie nakierować od czego zacząć co wogule zrobić kupić naszykować co powinienem wiedzieć , jak wogule do tego zabrać , jeżeli to mozliwe prosze o pomoc.
  • Poziom 15  
    Moim zdaniem powinenieś zacząć od kupna zestawu gotowego do montarzu. Jeśli chcesz zbudować wzmacniacz to na początek najlepiej jak by był nie zbyt wielkiej mocy. Z takim zestawem to tylko idziesz do sklepu, kupujesz go, pozatym musisz skombinować w więszości wypadków zasilanie do niego. Następnie bierzesz lutownice, lutujesz wszystko odpowiednio podłaczasz i powinno działać.
  • Poziom 16  
    Proponuje zapoznać się na wstępie z lekturą na temat wzmacniaczy
  • Admin grupy audio
    alexplus napisał:
    Proponuje zapoznać się na wstępie z lekturą na temat wzmacniaczy

Ale przed tym z podstawami elektroniki oraz elementami elektronicznymi, bo na co komu książka o wzmacniaczach, jeśli nie wie do czego służy tranzystor.

Poza tym zależy na ile poważnie kolega ma zamiar zabrać się za elektronikę, bo jeśli to taki chwilowy pomysł "oni robią, to i ja sobie zrobię", to rzeczywiście lepiej iść do sklepu, kupić prosty układ do własnoręcznego montażu, zrobić wszystko zgodnie z instrukcją i powinno działać (o ile zostanie poprawnie zmontowany).

Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    na to wyglada ze raczej nie da rady żebym sam zbudowal dobry wzmacniacz który zagra równie dobrze??????

Dodano po 1 [minuty]: