Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vito- nie gasnie po wyjeciu kluczyka.

01 Kwi 2007 09:19 6449 7
  • Poziom 16  
    Witam problem jak w temacie. Po odpaleniu silnika (zimnego) i zgaszeniu silnik chodzi jeszcze przez pol minuty ale tak jakby inaczej. Problemu nie ma po zalapaniu jakiejs tam temperatury. Prosze o pomoc gdyz jest to troche irytujace.Pozdrawiam
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 12  
    Prawdopodobnie twój problem jest spowodowany tym, że nie działa zawór zamykający dopływ paliwa do pompy wtryskowej, za ten stan rzeczy odpowiada (w moim rozumieniu) nieszczelny układ podciśnienia, który w większości mercedesów zamyka dopływ paliwa nie na zasadzie zaworu elektromagnetycznego tylko pneumatycznie. Przyjołem że tak, a więc zobacz, czy nie spadła, lub czy nie pękła rurka plastikowa z gumowym łącznikiem podłączona do pompy wtryskowej, a następnie obejrzy te same rurki przy stacyjce może to właśnie na tym odcinku jest nieszczelny układ.
    Nie wiem jednak czy temperatura ma tu jakikolwiek wpływ, ale może jeszcze ktoś się wypowie w tym temacie bo mogę się mylić - jeśli tak proszę mnie poprawić.
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 16  
    Dziekuje za odpowiedz. Po krotkim obejrzeniu nie stwierdzilem zadnych odlaczonych lub peknietych wezykow. Czy moze to byc problem z elektryka? Skoro piszesz ze temp. nie ma nic z tym wspolnego to co moze byc powodem ze auto gasnie normalnie po przejechaniu kilometra i zalapaniu jakiejs tam temp.
  • spec od auto-elektro
    kolego problem z podcisnieniami, niema tam zadnego zaworka odcinajacego paliwo,
    widze ze jesteś z koszalina wiec mozesz podjechac do mnie na szybka diagnoze jak bywasz w kolobrzegu.
    rozumiem ze jest to stary 2,3d
  • Poziom 10  
    Witam, mialem taki przypadek kilka razy, do sprawdzenia pompa podcisnienia ktora pompuje za malo.Po przejechaniu kawalka podcisnienie jest na tyle niskie ze przekrecajac kluczyk starczy na uruchomienie zaworu pompy.W innym przypadku uszkodzony byl regulator poziomu swiatel,lapal lewe powietrze. Ogolnie uklad bardzo prosty no chyba ze jest Common Rail ale nie wieze.:?:
  • Poziom 16  
    To nie jest common rail (chyba ze o tym nie wiem). Wiec co dokladnie nalezalo by sprawdzic. Mowie o warunkach domowych.
  • spec od auto-elektro
    potrzebny wakuometr:
    sprawzamy jak działa pompa (ile wytwarza podciśnienia)

    nastepnie caly układ podłaczony do wakum (potrzebna reczna pompka podiśnieniowa), a w nim:
    zwór gaszenia, sterowanie egr, sterowanie recyrkulacja powietrza, sterowanie wysokoscia świateł, układ gaszenia z zaworem przy stacyjce

    namiary na narzedzia:
    http://www.allegro.pl/item182023555_wakuometr_cisnienia_i_podcisnienia.html

    http://www.allegro.pl/item183044289_pompka_podcisnieniowa_vacuum_metalowa_komplet_.html