Witam serdecznie.
Dokonałem zakupu kamerki internetowej z mikrofonem LOGITECH QuickCam Messenger 2.
Zainstalowałem oprogramowanie w moim nowym komputerze z procesorem Intel w systemie XP i później podłączyłem kamerę.
Kamera pracuje, oprogramowanie również. Zdziwienie moje pojawiło się kiedy to chciałem wyłączyć komputer. Komputer zamyka system i samoczynnie resetuje się i ponownie sam uruchamia się.
Po załadowaniu systemu następuje samoczynne resetowanie komputera i ponowne jego uruchamianie i tak bez końca.
Problem występuje do momentu wyjęcia wtyczki kamery z portu USB i pierwszego zamknięcia systemu kiedy to komputer się sam zresetuje i uruchomi.
Po uruchomieniu systemu już bez podłączonej kamery system uruchamia się i następnie pojawia się komunikat windowsa XP o wystąpieniu poważnego problemu (okienko poniżej).
Po wysłaniu raportu błędu na stronę Microsoftu otrzymuję odpowiedź o problemach ze sterownikiem i konieczności załadowania nowszej wersji sterownika ze strony Logitech - producenta kamery.
Po skasowaniu komunikatu komputer pracuje prawidłowo.
W menedżerze urządzeń nie mam żadnych informacji o nieprawidłowościach czy konflikcie z innymi urządzeniami po podłączeniu kamery.
Aktualizacja sterowników ze strony producenta również nie pomaga w usunięciu problemu.
Podłączona kamera do portu USB lecz wyłączona w menedżerze urządzeń nie wpływa na prawidłową pracę komputera.
Czy wystąpienie takiego problemu może kwalifikować tą kamerę do wymiany w ramach gwarancji?
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Dzięki i pozdrawiam.
Dokonałem zakupu kamerki internetowej z mikrofonem LOGITECH QuickCam Messenger 2.
Zainstalowałem oprogramowanie w moim nowym komputerze z procesorem Intel w systemie XP i później podłączyłem kamerę.
Kamera pracuje, oprogramowanie również. Zdziwienie moje pojawiło się kiedy to chciałem wyłączyć komputer. Komputer zamyka system i samoczynnie resetuje się i ponownie sam uruchamia się.
Po załadowaniu systemu następuje samoczynne resetowanie komputera i ponowne jego uruchamianie i tak bez końca.
Problem występuje do momentu wyjęcia wtyczki kamery z portu USB i pierwszego zamknięcia systemu kiedy to komputer się sam zresetuje i uruchomi.
Po uruchomieniu systemu już bez podłączonej kamery system uruchamia się i następnie pojawia się komunikat windowsa XP o wystąpieniu poważnego problemu (okienko poniżej).
Po wysłaniu raportu błędu na stronę Microsoftu otrzymuję odpowiedź o problemach ze sterownikiem i konieczności załadowania nowszej wersji sterownika ze strony Logitech - producenta kamery.
Po skasowaniu komunikatu komputer pracuje prawidłowo.
W menedżerze urządzeń nie mam żadnych informacji o nieprawidłowościach czy konflikcie z innymi urządzeniami po podłączeniu kamery.
Aktualizacja sterowników ze strony producenta również nie pomaga w usunięciu problemu.
Podłączona kamera do portu USB lecz wyłączona w menedżerze urządzeń nie wpływa na prawidłową pracę komputera.
Czy wystąpienie takiego problemu może kwalifikować tą kamerę do wymiany w ramach gwarancji?
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Dzięki i pozdrawiam.

Moderated By TONI_2003:Proszę tylko zamieszczać fotki tak jak w linku poniżej.
Sądzę że jest to zrozumiale dla wszystkich, a przynajmniej powinno być.
Choć jakoś nie mogę się przekonać do tego obserwując co poniektórych ...
Ogłoszenie: Wklejanie zdjęć.