Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Osprz皻 kablowy
Prosz, dodaj wyj徠ek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

k這poty z volvo v40 t4 po za這瞠niu inst. gazowej

tomczyslaw 05 Lis 2008 18:44 36680 44
  • #31
    malpio
    Poziom 10  
    [quote="tomczyslaw"]
    malpio napisa:

    silniczek krokowy. drogie cholerstwo, ale czyszczenie raczej niewiele pomo瞠.

    czyszczenie krokowego (i przy okazji przepustnicy) nie pomog這. Zauwa篡貫m jednak, 瞠 po ponownym od陰czeniu i pod陰czeniu do silnika krokowego wtyczki pr康owej obroty wr鏂i造 do normy-postanowi貫m go jeszcze raz odkr璚i i przeczy軼i styki elektryczne. Zgodnie z przypuszczeniem by造 lekko za郾iedzia貫.
    Po przeczyszczeniu styk闚 mam r闚ny bieg ja這wy (chyba 800 albo 900 obrot闚).
    Dzi瘯i za wskaz闚k.
    Kable WN nie pomog造 zbytnio, je郵i chodzi o temat szarpania. Chyba si nie obejdzie bez nowych cewek (ale jeszcze szukam kogo z podobnym silnikiem, 瞠by je po篡czy na chwil na test)
  • Osprz皻 kablowy
  • #32
    tomczyslaw
    Poziom 12  
    malpio napisa:

    Kable WN nie pomog造 zbytnio, je郵i chodzi o temat szarpania. Chyba si nie obejdzie bez nowych cewek (ale jeszcze szukam kogo z podobnym silnikiem, 瞠by je po篡czy na chwil na test)

    Jak ju zabierasz si za ceweczki to rozwa pozbycie si kabelk闚 wn. Nowa cewka kosztuje ok. 500z/szt Je郵i uda這by Ci si kupi jakie 4 ta雟ze od 5cyl nie b璠ziesz mia kabelk闚 za 250z (swoj drog to chyba najdro窺za cz窷 tego auta, 2 przewody WN, po 20cm sztuka). Cewki od pi璚iocylindrowc闚 maj podobne parametry a s na jedn 鈍iec. (nie montuj 4 cewek podw鎩nych bo je poprzepalasz.

    Dodano po 1 [minuty]:

    acha, jeszcze jedno. Ja swoje ceweczki poprzepala貫m jak zostawi貫m zgaszone autko na w陰czonym zap這nie. Musisz uwa瘸 na takie rzeczy. Pozdrawiam i 篡cze aby volviaczek nie pu軼i ci z torbami. :)
  • Osprz皻 kablowy
  • #33
    malpio
    Poziom 10  
    tomczyslaw napisa:

    Jak ju zabierasz si za ceweczki to rozwa pozbycie si kabelk闚 wn. Nowa cewka kosztuje ok. 500z/szt Je郵i uda這by Ci si kupi jakie 4 ta雟ze od 5cyl nie b璠ziesz mia kabelk闚 za 250z (swoj drog to chyba najdro窺za cz窷 tego auta, 2 przewody WN, po 20cm sztuka). Cewki od pi璚iocylindrowc闚 maj podobne parametry a s na jedn 鈍iec. (nie montuj 4 cewek podw鎩nych bo je poprzepalasz.

    Kable WN kupi貫m za 60z z przesy趾 (2szt=komplet)tutaj
    Cewki s po 300z/szt (x2=600z komplet) tutaj
    Te my郵a貫m o tych cewkach od 5-cio cylindrowca 2.0T ale ba貫m si 瞠 nie podejd (poza tym trzeba kable zasilaj帷e przerabia, a i tak nie wiadomo w jakim s stanie cewki)

    Ewentualnie podobno od laguny pasuj (to ten sam silnik): Link

    Ale jak to analizowa貫m to my郵a貫m, 瞠 trzeba 2 takie - u鈍iadomi貫 mnie, 瞠 jak ju co to 4 - a to w zasadzie si nie op豉ca :(
  • #34
    tomczyslaw
    Poziom 12  
    Ewentualnie podobno od laguny pasuj (to ten sam silnik)


    to nie ten sam silnik. Francuskie silniki by造 wolnoss帷e. Turbo s szwedzkie. Skrzynia bieg闚, wszystko. ja np. tylko pompe wspomagania mam francusk, wszystko inne made in sweden :)
  • #35
    dodus
    Poziom 11  
    Znajomy zastanawia si czy nie zainstalowa sobie gazu w volvo. Je郵i ju to raczej b璠zie chcia to robi w aso 瞠by mie gwarancje 瞠 b璠zie dobrze zrobione tylko pytanie czy to sie w og鏊e op豉ca jak ropa i tak idzie w d馧. By ostatnio na przegl康zie w aso bo maj jakie zni磬i spore to skorzysta i pan mu odradza.
  • #36
    tomczyslaw
    Poziom 12  
    dodus napisa:
    Znajomy zastanawia si czy nie zainstalowa sobie gazu w volvo. Je郵i ju to raczej b璠zie chcia to robi w aso 瞠by mie gwarancje 瞠 b璠zie dobrze zrobione tylko pytanie czy to sie w og鏊e op豉ca jak ropa i tak idzie w d馧. By ostatnio na przegl康zie w aso bo maj jakie zni磬i spore to skorzysta i pan mu odradza.


    Wszystko jest dla ludzi. Alkohol, papierosy. Gaz te. Jesli my郵i, 瞠 b璠zie si je寮zi這 lepiej to jest w b喚dzie. B璠zie jedynie taniej. Ale teba jeszcze do這zy na staranniejsza opieke nad autem. Regularne przegl康y gazu itd. Og鏊nie wi璚ej zachodu. ja je盥輳 na gazie. Chwal to sobie. Instalacja zwr鏂i豉 mi si ju 3x. Ale godzin sp璠zonych przy kompie przy strojeniu nie licz.
  • #37
    gimak
    Poziom 38  
    Ja te je盥z na gazie i sobie chwal nawet bardzo, a silniki nie dostaj nic wi璚ej, ni to co sobie fabryka 篡czy, ale te na instalacjach nie oszcz璠za貫m - markowe, zak豉dane w nieprzypadkowych zak豉dach.
  • #38
    dodus
    Poziom 11  
    W豉郾ie tego sie obawiam, ze jak zainstaluje gaz to b璠 musia strasznie dba o samoch鏚 i w og鏊e. Teraz przy moim volvo nie musz nic robi a tak to nie wiadomo co b璠zie I jeszcze za這瞠nie tej instalacji nie wiem czy w aso mi to zrobi i dostane zni磬i. Ropa i tak idzie w d馧 chyba sobie daruje ten zabieg.
  • #39
    jokerdrek
    Poziom 15  
    panowie, dobrze zalozona instalacja nie wymaga cotygodniowego przegladu, wystarczy przy wymianie oleju wymienic filtry i spuscic oleej z parownika (jesli sie nazbieral) co 40 tys nalezy sprawdzic sprawnosc parownika(zazwyczaj trzeba wymienic bebechy) i to wszystko. W polsce kto tylko moze to montuje instalacje gazowe ale niema kompletnego pojecia o tym czym jest gaz, otoz silnik trzeba przestrioc pod gaz, mozna to porownac to chip tuningu, gaz jest innym paliwem niz benzyna....duzo pisana
    tak wiec mechanik reguluje....... reguluje.... reguluje az sie mu wkoncu uda trafic na pozadany efekt czyli wolne obroty i brak szarpania oraz koniec cierpliwosci klijenta ktory juz daje sobie spokuj po setnym przyjezdzie do warsztatu na regulacje.

    silnik "WYREGULOWANY" na gazie zazwyczaj jest mocniejszy i spala mniej gazu niz bezyny przy normalnej jezdzie czyli bez krecenia go od 3800-7000 !!!!!!! chodzi ciszej i jest bardziej elastyczny.

    Dodano po 2 [minuty]:

    jesli ktos ma watpliwosci co do mojej wiedzy to zapraszam do mnie na test :)
  • #40
    gimak
    Poziom 38  
    dodus napisa:
    W豉郾ie tego sie obawiam, ze jak zainstaluje gaz to b璠 musia strasznie dba o samoch鏚 i w og鏊e. Teraz przy moim volvo nie musz nic robi a tak to nie wiadomo co b璠zie I jeszcze za這瞠nie tej instalacji nie wiem czy w aso mi to zrobi i dostane zni磬i. Ropa i tak idzie w d馧 chyba sobie daruje ten zabieg.


    Chcia貫m uzupe軟i - moje samochody oboj皻nie polskie, francuskie czy japo雟kie, z gazem czy bez gazu dostawa造 tylko tyle ile wymaga豉 instrukcja obs逝gi. Nic wi璚ej, a samochody odwdzi璚za造 mi si tym, 瞠 nie zrobi造 mi ani razu przykrej niespodzianki i z tego tytu逝 nie mia貫m nieprzewidzianych dodatkowych koszt闚 i my郵 瞠 tak b璠zie nadal.
  • #41
    gea89
    Poziom 8  
    tylko szale鎍y gazuj T4, teczw鏎ki sie niee gazuje!
    Pozdrowienia dla hardcorowc闚 z podtlenkem LPG w t4
  • #42
    tomczyslaw
    Poziom 12  
    jokerdrek napisa:


    jesli ktos ma watpliwosci co do mojej wiedzy to zapraszam do mnie na test :)


    a czy dobierzesz si do map wtrysk闚 w moim t4? no i gdzie mo積a ciebie znale潭.
  • #43
    scooba
    Poziom 15  
    wszystko sie gazuje
    221 koni shamowane na gazie, ponad 140 tys km na gazie, instalacja seq24
    moze byc i szybko i jakos nie koniecznie drogo,
  • #44
    tomczyslaw
    Poziom 12  
    scooba napisa:
    wszystko sie gazuje
    221 koni shamowane na gazie, ponad 140 tys km na gazie, instalacja seq24
    moze byc i szybko i jakos nie koniecznie drogo,

    Jakie modyfikacje w silniku?
  • #45
    scooba
    Poziom 15  
    delikatne chip:) a no i jestem bardzo zadowolony z gazu :) choc nie ukrywam ze cz瘰to zdarza mi sie je寮zi na paliwie :) jak mie sie nie chce zatrzyma na stacji :)