Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

RexRotary730 białe plamy i czarne paski

ldusza 04 Kwi 2007 08:33 1323 8
  • #1 04 Kwi 2007 08:33
    ldusza
    Poziom 11  

Witam.
    Kserami zajmuję się od jakiś 4 miesięcy, więc jeszcze za dużo nie wiem - miejcie wyrozumiałość :P

Jakiś czas temu miałem zgłoszenie, że ksero robi czarne 2mm paski na dole kartki. Paski zawsze w tym samym miejscu na kopii i z wydruku. Wyglądało mi to na wałek ładujący- wymieniłem. Paski zbladły, po przestawieniu napięć były prawie niewidoczne, oczywiście przy okazji zrobiłem pełną konserwację. Niestety ostatnio znowu miałem zgłoszenie do tego samego ksera. Tym razem wymieniłem bęben, listwę, developer , bo na tym zespole było juz ponad 70k kopii. Ku mojemu zdziwieniu nic to nie dało. Wydaje mi się, że zrobiłem to prawidłowo tzn. wyczyściłem wszystko z resztek starego developera, listwe i bęben napudrowałem. Testując dalej tą kopiarkę zauważyłem dziwne białe kropki na całej kartce. Kropki sa wymiarów ok 1mm na 2mm. Zrobiłem skany, w załączniku po kompresji, a na rapidshare w lepszej jakości.

http://rapidshare.com/files/24244871/Skany.rar

Ostatnio czyściłem nawet laser, jeszcze raz wszystko rozkręciłem, poczyściłem i nic. Rozkładam ręce.Kopiarka ma ok 330k kopii.

0 8
  • #2 04 Kwi 2007 09:00
    cefram
    Poziom 29  

Witam

Zaglądałeś do pieca? Wygląda to tak jakby w tych miejscach gdzie są białe plamy odklejał się toner.

Pozdrawiam

0
  • #3 04 Kwi 2007 09:02
    ldusza
    Poziom 11  

Tak, zaglądałem. Piec jest dobry, te białe plamy dzieją się na bębnie. Czy to może być wina lasera?

0
  • #4 04 Kwi 2007 14:15
    pcunit
    Poziom 22  

sprawdź jeszcze:
    - wałek magnetyczny
    - rolkę ładowania bębna

pozdr

0
  • #5 04 Kwi 2007 15:39
    ldusza
    Poziom 11