Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Na gazie muł na benzynie smiga

07 Kwi 2007 08:07 1958 18
  • Poziom 10  
    Witam jak w temacie kadecik 1.3N instalacja Elpigaz na benzynie fajnie smiga autko zadnych zadyszek nic, poprostu fajnie chodzi. Natomiast na gazie nie da sie jezdzic autko bez zycia. Nie dawno robilem uszczelke pod glowica, docieranie zaworow, wymienione swiece NGK V-Line 2, filtr powietrza, kable wysokiego napiecia. Nie mam pojecia co moze byc. Pomozcie
  • Poziom 27  
    Miałem to w swoim kadecie. Regulacja reduktora pomogła. Trzeba to zrobić w serwisie na komputerze.
    Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Nie ma komputera, nie ma silnika krokowego tylko jest sruba jak napisal kolega. Bylo regulowane i to nic nie daje jaki mul byl taki jest
  • Poziom 11  
    o gaz trzeba cholernie dbać jeśli nie chce się silnika zamulić i zniszczyć może filtr gazu.
    Gaz w Polsce jest tak zanieczyszczony ze hoho...
  • Poziom 34  
    Częste są przypadki, że goście na stacjach diagnostycznych prubują ustawić skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą od regulacji czyłości przepony reduktora,miast śrubą od wolnych obrotów. Na wolnych mieszanka ok. ale mocy ni h....
  • Poziom 16  
    zmień mikser daj z miejszą średnicą
  • Poziom 18  
    sprawdz filtr gazu i wywal wszystkie syfy z parownika ( jak masz parownik starego typu to na dole jest plastikowy korek a jak nowszego to z boku jest śruba imbusowa - jak to odkręcisz to wylecą wszystkie syfy z reduktora)- może to jest twoim problemem
    ps. jak będziesz zmieniał filterek gazu to zakrę gaz (przy butli)
  • Poziom 16  
    w każdym jest korek dospuszczania kondensatu
  • Poziom 10  
    Mam reduktor Cometa z podajze sroba. Przy spuszczaniu tego syfu silnik ma pracowac rozumiem i parownik musi byc cieply. Na jaka srednice zmienic ten mikser?
  • Poziom 38  
    wymien filtr gazu jak ktos wyzej wspomnial... mialem podobny przypadek
  • Poziom 24  
    pojedz do pozadnych gazownikow na regulacje to Ci wyreguluja i bedzie GIT, zaoszczadzisz czasu, nerwow i kasy :-)
  • Poziom 10  
    Na regulacji byl juz u 2 gazownikow, filtr gazu wymieniony troche lepiej. Mysle nad tym mikserem moze to jego wina, jak wymienic to na jaka srednice?,kolega wczenisej pisal zeby wymienic mikser o innej srednicy tylko jakiej?
  • Poziom 10  
    Macie jeszcze jakies pomysly. Powiem tylko ze w obudowie filtra tam gdzie laczy sie z gaznikiem jest jakies popekane i rozwalone jak pierdzialo w nia. Niby jest klejona na silikona ale.
  • Poziom 9  
    chyba jak kazde auto na zwyklej instalacji gazowej sie muli co innego jak bys zastosowal sportowa instalacje gazowa wtedy auto dostaje kilka koni wiecej i sie nie muli tylko odmula. wiem cos na ten temat bo sam mam taka instalacje gazowa w samochodzie (sportowa).
  • Poziom 10  
    Ale to autko na tej instalacji chodzilo normalnie tak jak na benzynie. Tylko pewnego milego dnia rano odpalam, krece nic, akumulator mialem slaby. Wkoncu z kumplem odpalilem na kablach, ale strasznie strzelal w filter. Moze cos sie urwalo czy cos.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    jorge83 napisał:
    kedzior_1992 napisał:
    chyba jak kazde auto na zwyklej instalacji gazowej sie muli co innego jak bys zastosowal sportowa instalacje gazowa wtedy auto dostaje kilka koni wiecej i sie nie muli tylko odmula. wiem cos na ten temat bo sam mam taka instalacje gazowa w samochodzie (sportowa).

    po co??porządny mikser,parownik i dobra regulacja ,ten samochody chodzą nawet na starszych instalacjach bardzo dobrze


    Porzadny to znaczy jaki? jakiej srednicy?, czy mogl sie uszkodzic?
  • Poziom 10  
    Dalem rade za duzo powietrza dostawal i sie dusil, nie mial mocy w ogule. Pewnie gdzies jest obudowa filtra peknieta i ma dziure, to zastawilem calkiem wlot powietrza i jest oki. Najlepiej bedzie wymienic obudowe na nowa ale teraz sie musze nacieszyc. Dzieki za pomoc wszystkim