Witam serdecznie.
Zgodnie z moja wiedza na temat kodow bledow w/w blad wystepuje jako zwarcie w obwodzie tylnego kola. Pomierzylem opornosc czujnikow ABS (1680 ohm) i wygladaja na sprawne. Jedyne co pozostaje mi sadzic to to, ze uszkodzone sa przewody zamaskowane w kabinie auta jednak nie wiem gdzie znajduje sie drugi ich koniec (zapewne modul sterowania ABS) ktorego na dzis nie potrafie zlokalizowac.
Jesli ktos wie gdzie on sie znajduje ew jaki ma symbol sprobuje odlaczyc przewody od centralki i przeprowadzic ponowny test.
jedna para przewodow na kole prawym ma izolacje (brak reakcji miernika) na drugiej parze wystepuje opor 260 ohm (kolo lewe - za kierowca) . Czy to jest normalne. Czy moja zdjagnoza ma jakies podstawy by sadzic ze blad wystepuje miedzy modulem sterujacym ABS a czujnikiem lewego tylnego kola (tego za kierowca)?
Za wszelkie informacje bede niezmiernie wdzieczny
Pozdrawiam Seba.
Zgodnie z moja wiedza na temat kodow bledow w/w blad wystepuje jako zwarcie w obwodzie tylnego kola. Pomierzylem opornosc czujnikow ABS (1680 ohm) i wygladaja na sprawne. Jedyne co pozostaje mi sadzic to to, ze uszkodzone sa przewody zamaskowane w kabinie auta jednak nie wiem gdzie znajduje sie drugi ich koniec (zapewne modul sterowania ABS) ktorego na dzis nie potrafie zlokalizowac.
Jesli ktos wie gdzie on sie znajduje ew jaki ma symbol sprobuje odlaczyc przewody od centralki i przeprowadzic ponowny test.
jedna para przewodow na kole prawym ma izolacje (brak reakcji miernika) na drugiej parze wystepuje opor 260 ohm (kolo lewe - za kierowca) . Czy to jest normalne. Czy moja zdjagnoza ma jakies podstawy by sadzic ze blad wystepuje miedzy modulem sterujacym ABS a czujnikiem lewego tylnego kola (tego za kierowca)?
Za wszelkie informacje bede niezmiernie wdzieczny
Pozdrawiam Seba.