Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek Seat Cordoba (nowy sterownik zamka pneum)

10 Kwi 2007 11:50 4167 2
  • Poziom 11  
    Witam, mam pewien problem, mianowicie zakupilem na allegro ostatnio uniwersalny sterownik do centalnego zamka do mojego auta, posiadam zamek pneumatyczny. Wg instrukcji mialem przelutowac sterownik do obsługi zamka pneumatycznego, co uczynilem. Ale jak by to było jak by nie było problemów. Cy ktoś jest w stanie napisać jak to można podłaczyć zeby czegoś nie zepsuć całkowicie :)
    Bądz czy ktoś moze zakładał juz taki sterownik do tego zamka.

    SCHEMAT

    Bardzo proszę o pomoc.
  • Poziom 17  
    Zdaje mi się, że w seacie będzie takie samo rozwiązanie jak w golfie. Więc odszukaj przy drzwiach kierowcy przewody na których pojawia się + przy otwieraniu i zamykaniu. Zastosuj w swoim sterowniku schemat "sterowanie impulsami +"
    Schemat który próbujesz zastosować to sterowanie na jednym przewodzie. Jeśli takowy znalazłeś to prawdopodobnie odwrotnie podłączyłeś go do sterownika lub źle polutowałeś zworki w sterowniku. Pamiętaj, że pompka jest wrażliwa na eksperymenty. Jeśli nie masz pewności czy dobrze łączysz rób to przez żarówkę jako bezpiecznik.
  • Poziom 11  
    Tylko ze sterowanie impulsami "+" na dluzsza mete nie wchodzi w gre, bo napiecie podane na pompke musi byc podtrzymane przez ok 3 sekundy.
    A to że pompka jest wrazliwa na eksperymenty to juz wyczytałem wczesniej wiec podłaczyłem wyjscie zamaist do pompki do zarówki :)


    Edit:
    Tak się zastanawiam czy by nie dało rady dołozyc przekażników do tego wszystkiego i przelutować sterownik na sterowanie "+"???? Czy nadawały by się do tego przekażniki 012-1ZW (555) HFKW?????