Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

RADMOR 5102 - słaby sygnał radiowy.

11 Kwi 2007 14:03 2285 4
  • Poziom 2  
    Witam mam problem z moim radmor5102. Sygnał radiowy jest słaby to znaczy nie sam sygnał a jego siła która jest przekazywana dalej . Mam nadzieję że zrozumiecie mnie bo nie znam się aż tak dobrze na elektronice i nie wiem jak opisać problem . Dodam iż sam go spowodowałem gdy próbowałem przestroić radio to dodknęłem śrubokrętem czipa który się znajduje na płytce od programatora stacji i złonczełem dwie nóżki w lewym czipie dodam ze wzmacniacz dobrze pracuje podłąnczony jest pod magnetofon a radio muszę teras rozgłosić na ful aby coś było słychać. tak więc domyślam się że wzmacniacz i przedwzmacniacz jest dobry tylko nie wiem co jest zepsute i gdzie to szukać . Dziękuję z góry za pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 15  
    Witam.

Jeżeli rzeczywiście zwarłeś nóżki scalaka to ja go bym wymienił na pewno jest to UL1111 będzie kosztował parę groszy. Problem z sygnałem tkwi gdzie indziej jednym słowem głowica po przestrojeniu za słabo wzmacnia sygnał i trza jej dać kopa poprzez wlutowanie kondensatora ceramicznego o wartości 3,3p między cewkami L105 i L106 pełen skan wyślę ci na emaila.

Moderowany przez _PREDATOR_:

Załącznik usunięto z wiadomych powodów ;)

• Poziom 2  
    witam dodam że wszystko było okej póki nie zwarłem tych dwóch nóżek ,a tak pozatym to reszta działa dobrze to znaczy ; wybieranie kanałów jak i palenie się diod przy zmianie kanałów radiowych . Wiem że takie gadanie pisanie to strata czasu ale nie posiadam schematu no i nie wiem w jakim linku on jest ras mi się udało doszukać tylko że brakowało mi punktów aby ko ściognoć .
  • Poziom 13  
    Witam
    Na początek wykonaj prosty test.