Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager, gaśnie podczas jazdy

13 Kwi 2007 20:10 13970 11
  • Poziom 14  
    tak jak w temacie.... samochód był na komputerze i KTS wykazał błąd:

    4640 - mech. dawkowania popmy wtryskowej.
    odchyłka regulacji,
    EDC MSA 15.5

    błędu nie da się skasować.... ma ktoś jakieś pomysły? znajomy mówił mi że to wcale nie musi być wina popmy.... nie wiem gdzie szukać...
  • Poziom 30  
    Witam,mam podobny problem ale na tym forum nikt nie wie jak pomóc.Przeczytaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic651511.html Byłem w stacji boscha i tam powiedzieli że to wina pompy(koszt 3000zł)ale po rozmowie z mechanikiem dało by się po cichu za1000zł.Dla mnie to też kosmos i na razie się z tym męczę ale coś w końcu muszę zrobić.Jak coś uda ci się zaradzić to napisz .
  • Poziom 30  
    Mam nowe spostrzeżenie!W moim nissanie(post wyżej)zatankowałem po raz pierwszy olej VERVA na orlenie i co ciekawe kontrolka silnika zgasła i samochód przestał gasnąć.Jest już tak od piątku a jeżdzę codziennie tak jak wcześniej jeżdziłem.Czy może na paliwie o wyższej jakości ta odchyłka regulacji mieści się w zakresie?Dodam że auto prowadziłem z Niemiec i problem pojawił się dopiero po jakimś czasie gdy zacząłem tankować nasze wiadomo jakie paliwo.tom321 może spróbuj tego co ja i zobaczymy czy się potwierdzi.Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Witam kolegów!
    moje autko to Chrysler Grand Voyager 2001r 2,5 CRD 141KM
    mam problem z moim Voyagerem, otóż w tym tygodniu regenerowałem wtryski, po regeneracji mechanik mi złożył auto, wróciłem do domu, ale już coś nie było tak, nie pokazywało spalania na komputerze, stan paliwa w baku był różny, raz świeciła rezerwa, a raz nie.. dodatkowo nie działa prędkościomierz, zauważyłem również, że nie liczy przejechanych kilometrów, licznik zatrzymał się na jednym przebiegu. Jadąc wczoraj na zakupy wydawało się być wszystko OK, wsiadam do auta, ruszam spod sklepu i po 30m samochód zgasł..
    zadzwoniłem po znajomego żeby mnie zaholował na stacje paliw, zatankowałem ruszam, znowu 30 metrów i nic, no to holujemy się do mechanika. Mechanik podpiął swój komputer(nie jest to profesjonalny sprzęt - tylko usunął błędy, nie widziałem nawet jakie były) auto zaczęło znowu chodzić, wbijam wsteczny i gaśnie, zapalam - nie da się, podpinamy kompa, usunęło i znowu na wstecznym zgasł, na kluczykowaniu raz pokazuje błędy a raz nie, jak pokazuje to samo P340 lub 3 naraz P0100 P0340 P1685 i nie da się ich usunąć, próbowałem komputerem, sposobami podawanymi w internecie i nic... liczę na waszą pomoc, może znajdę jakąś wskazówkę która mnie naprowadzi na rozwiązanie problemu..
  • Poziom 20  
    Sporo Ci się tego nazbierało :cry:
    100 - problem z sygnałem przepływomierza
    340 - różnica/nieprawidłowość odczytów wałka rozrządu i wału korbowego jeden albo drugi uszkodzony (ze wskazaniem na cz. wału)
    1685 - immobilajzer.
    Do tego jak piszesz brak odczytów czujnika prędkościomierza.
    Coś mi się wydaje, że problemy powstały na skutek usterki elektrycznej - braku, lub złego kontaktu na kostkach połączeniowych lub np. przetartych przewodach i jeśli to po ostatnich naprawach to tu bym szukał źródła. Przejżyj je i dopiero później weź się za wymiany czujników.
  • Poziom 10  
    Dzięki za podpowiedź, jako że autko stoi u mechanika przekaże mu co zasugerowałeś i niech działa, a mam pytanie, jaki skuteczny sposób na skasowanie błędów z kluczykowania bez podpięcia komputera?
  • Poziom 20  
    Podobno 5 x ruszyć na zmianę do przodu i do tyłu, ale sam tego nie próbowałem, a słyszałem o przypadkach, że to nie działa.

    lub 50 uruchomień silnika.
  • Poziom 10  
    no to pierwszy u mnie nie działa, bo działa w autach od 2002r, a co do drugiego to nie wiem czy aby 50 uruchomień coś da, bo to ma usunąć błędy na zapalonym silniku co jest pewnego rodzaju paradoksem, no nic zobaczymy co mechanik zdziała, odezwę się jak coś będę wiedział:)
  • Poziom 20  
    Ja bym się skupił na usunięciu usterek, a błędy na razie zostawił, bo silnik gaśnie nie z powodu zapisanych w pamięci błędów tylko fizycznych usterek.
    Powodzenia !
  • Poziom 10  
    Mój mechanik stanął na wysokości zadania! przeczyścił wszystkie styki związane z czujnikami, posprawdzał przewody i voyager hula!;D a winą było to, że w lutym inny mechanik wymieniał czujnik położenia wału i sprawdzał go metodą prób i błędów... skutkiem tego była ta awaria, ponieważ nie zabezpieczył dobrze przewodów oraz spalił mi radio... dzięki panowie za pomoc!!