Temat już był poruszany.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic452622.html
Jednak u mojej osoby jest trochę inaczej. Otóż gwarancji od 6miesięcy już nie mam.
Zaczęło się od komunikatu E22. Pomógł reset. Ale po nabraniu wody silnik z oporami wchodzi na normalne obroty. Jakby trzymał hamulec. Potem rozpędza się (np. na wirowaniu) i chodzi aż do zmiany kierunku. Potem znowu mozolnie rusza.
Sprawdziłem:
- pasek: luzy wg mnie dobre
- szczotki silnika – na oko bez wyjmowania dobre
- łożyska – chodzą cicho, bębnem można kręcić normalnie
- brak oznak uszkodzeń kabli, nadpaleń etc.
Jak sprawdzić:
-prądnice tacho (czy to jest tachometr obrotów, zlokalizowany na osi silnika – żółte kable?)
- triak sterujący obrotami;
- elektronikę - mam schemat elektryczny i połączeń od PA5580B421, oraz opis trybu serwisowego ale do pralek A410, ..A411, A420, . A510, ..A520, B421; - który nie mogę uruchomić (krok 4, dioda "Gotów" nie mruga).
Czy dużo różni się PA5580B421 od mojej PC5580B425? Kto mi pomoże?

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic452622.html
Jednak u mojej osoby jest trochę inaczej. Otóż gwarancji od 6miesięcy już nie mam.
Zaczęło się od komunikatu E22. Pomógł reset. Ale po nabraniu wody silnik z oporami wchodzi na normalne obroty. Jakby trzymał hamulec. Potem rozpędza się (np. na wirowaniu) i chodzi aż do zmiany kierunku. Potem znowu mozolnie rusza.
Sprawdziłem:
- pasek: luzy wg mnie dobre
- szczotki silnika – na oko bez wyjmowania dobre
- łożyska – chodzą cicho, bębnem można kręcić normalnie
- brak oznak uszkodzeń kabli, nadpaleń etc.
Jak sprawdzić:
-prądnice tacho (czy to jest tachometr obrotów, zlokalizowany na osi silnika – żółte kable?)
- triak sterujący obrotami;
- elektronikę - mam schemat elektryczny i połączeń od PA5580B421, oraz opis trybu serwisowego ale do pralek A410, ..A411, A420, . A510, ..A520, B421; - który nie mogę uruchomić (krok 4, dioda "Gotów" nie mruga).
Czy dużo różni się PA5580B421 od mojej PC5580B425? Kto mi pomoże?
