Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podpiac dwa czujniki od alarmu?

16 Kwi 2007 23:55 3132 8
  • Poziom 16  
    Witam zakladam alarm Elita Pro w golfie 3. Mam do niej 2 czujniki. Czujnik ruchu CR2 i czujnik wstrzasu. Teraz moj problem czujnik ruchu ma 3 przewody (brazowy+, bialy wyzwalanie, zielony- masa) a czujnik wstrzasu ma 4 przewody (czerwony,czarny,bialy,zolty). W centralce jest wejscie na czujnik z trzema przewodami. Jak mam podlaczyc te czujniki zeby wszystko dobrze dzialalo?

    Drugie pytanie. Na schemacie widac 2 przekazniki KS1, KS2 ja ich nie mam w zestawie mam tylko kostke z piecioma kablami do tych przekaznikow czy powinienem je miec razem z alarmem?

    Ostatnie pytanie. U gory na schemacie widac 2 kable wychodzace z K4. Ma to byc blokada silnika. W instrukcji do golfa jest blokada silnika 10A czerwony/zolty pompa paliwa albo blokada silnika 30A czerwono/czarny przewod i teraz do ktorego sie wpinac ?


    Jak podpiac dwa czujniki od alarmu?
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    1) Jeden kabelek więcej we wstrząsowym to pewnie tzw Pre-alarm i mozesz go olać, jak podlączyć,to prostę wiesz jak działa dioda? wyseparuj wyjścia i juz.
    2) Nie mam pojęcia
    3) Jeśli w bagażniku odkręcisz dekielek pompy to zobaczysz tzw wejscie ssanka pompy,bedziesz miał tam kostkę zasilającą między innymi pompe paliwa. Golf powinien mieć pompowanie wstępne i po tym rozpoznasz któru to kabelek.
    Legedna:
    Wejcie ssanka pompy - miejsce w ktorym smok ( układ pobierający paliwo) jest w baku.
    Pompowanie wstepne - po przekręceniu stacyjki a przed uruchomieniem silnika chwilowe załączenie pompy mające na celu uzyskanie ciśnienia w ukladzie wtryskiwaczy. (wyjątek stanowią tu stare rozwiązania firmy Volvo gdzie pompowanie wstępne odbywało się po wylączeniu silnika.)

    Sorki ale moja wypowiedź została błędnie skorygowana przez automatyczną poprawę blędów ktora dość dziwnie pracuje na tym forum. Jakby ten post nie byl dla Ciebie zrozumiały, to daj znać, napiszę na Twojego e-mail.
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Na 2 pytanie:Zakladalem dwa inne alarmy izawsze byl przekaznik . Jezeli jest z 5 wejsciami to nie powinno byc problemu zdokupieniem
  • Poziom 16  
    Czyli czujniki podlaczam przez diody do jednego wejscia. A jak bede chcial zrobic pre-alarm to gdzie podpiac ten czwarty kabel? Mam jeszcze pytanie o te przekazniki KS do czego one sa potrzebne i czy trzeba je montowac ?
  • Poziom 16  
    Sprzedawca napisal zebym te czujniki do jednego wejscia podlaczyl a kabel od wywolywania i pre-alarmu zmostkowal i bedzie wszstko ok. Czy to jest dobre rozwiazanie? No i czy pre-alarm wtedy bedzie dzialal?
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Jeśli chcesz mieć prealarm to jedyna opcja to tym czwartym przewodem sterować przekaźnik, a przekaźnikiem syrene. Inaczej się nieda.
    Jak zmostkujesz te dwa przewody to nici z prealarmu
  • Poziom 16  
    Pod jaki przekaznik mam sie wpiac tym czwartym kablem? Mam jeszcze pytanie bo podpialem sie pod stacyjke w ten kabel co jest w instrukcji sprawdzilem miernikim bylo wszystko ok ale jak wlacze zaplon i wylacze to mi otwiera centralny zamek. Cos nie tak podlaczylem?
  • Poziom 31  
    Masz włączoną opcje safelock, i to normalny objaw

    Dodano po 5 [minuty]:

    Mam jeszcze jedną propozycje. Weź podjedź z tym alarmem do kogoś kto się na tym zna, bo widze że kiepsko ci to idzie
  • Poziom 16  
    Alarm podlaczony i wszystko dobrze dziala oprocz tego pre-alarmu podlaczylem tylko alarm. Dzieki wszystkim za pomoc:D Nie wiecie czy mozna zmienic automatyczne wlaczanie ochrony jak w opcjach mam tylko zalaczanie po 30s? Chcialbym zeby po paru minutach sie to wlaczalo jakbym np. zapomnial gdzies auta zamknac.