Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 100 kostka diagnostyczna

20 Kwi 2007 10:00 3828 12
  • Poziom 21  
    Witam
    Mojim problemem jest audi 100 2.0 cos koło 1990r. kod silnika RT. Powinna byc kostka diagnostyczna OBD I niema jej ani pod maską w skrzynce bezpieczników po lewej stronie ani we wnęce na nogi kierowcy?? komputer mi jeszcze podpowiada że na jakimś przekaźniku czy coś?? gdzie tego szukać??
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 25  
    Jeżeli coś koło 1990 r to może być styk do samodiagnozy w pompie paliwa (kody błyskowe ) należy zewrzeć bezpiecznikiem
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 21  
    jak to zrobic i które to styki??
  • Poziom 25  
    W przekaźniku masz tylko dwa patrząc z góry i je zwierasz
  • Poziom 21  
    wszystko pięknie ładnie.... tylko dalej niewiem co mam zewrzeć??acha i która kontrolka będzie migać??
  • Poziom 25  
    Podaj jaki masz rocznik samochodu czy do lipca 1988 ?
  • Poziom 21  
    szczeże to nie wiem..... to jest składak kod silnika RT podajcie mi różne możliwości diagnozy niema napewno kostki diagnostycznej
  • Poziom 25  
    rocznik z nr VIN odczytasz jeżeli po VIII 1988 to poszukaj gniazda czyli 2, 3 , lub 4 gniazda dwupinowe
  • Poziom 21  
    jarecki04-Chodzi ci o OBD I?? Pisałem BRAK. Teraz chcesie dowiedzieć co mam zewrzeć złączyć żeby mi kontrolka migała.Takie to trudne napisać dokładnie?? pozdro
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz


    K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje:
    - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;

    - dostarczał paliwo; elektryczna pompa paliwa przekazuje paliwo do rozdzielacza, który przesyła odpowiednią jego ilość do wtryskiwaczy;

    - przygotował mieszankę; ilość zassanego przez silnik powietrza w zależności od położenia przepustnicy stanowi główny element procesu dostarczania paliwa; ilość powietrza jest mierzona przez przepływomierz, który oddziałuje na rozdzielacz; przepływomierz powietrza i rozdzielacz pełnią funkcję regulatora mieszanki.



    Schemat układu K-Jetronic 1 - wkręt regulacji składu mieszanki, 1b-rozdzielacz paliwa, 2-zbiornik paliwa, 3-elektryczna pompa paliwa, 4 - akumulator paliwa, 5- filtr paliwa, 6- regulator cisnienia, 7- wtryskiwacz, 8-zawór powietrza dodatkowego, 9 - wtryskiwacz rozruchowy, 10 - przekaznik sterowania, 11 - rozdzielacz zapłonu, 12 - regulator termiczny, 13 - akumulator, 14 - wyłacznik czasowo-termiczny
  • Poziom 21  
    Wiem nieznam sie na silnikach dokładnie.... miga mi tylko kontrolka z wody. czujnik poziomu wody ok. tem. wody ok. wentylator sie włancz normalnie. podejrzewam że czujnik temperatury szlag trafił.
  • Poziom 21  
    Trzebało mówić że na przekaźniku jest miejsce na bezpiecznik. dzięki pozdro