Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłączyć wzmacniacz samochodowy do radia?

agadas 25 Kwi 2007 11:19 8433 10
  • #1 25 Kwi 2007 11:19
    agadas
    Poziom 16  

Wzmacniacz PYLE Model : PLA2640
    Mam pytanko jestem amatorem w tych sprawach, chcial bym to podlaczyc od podstaw do Samochodu, ale nie wiem jak sie do teg zabrac, moze jakis rysunek... z gory dzieki za pomoc pozdrawiam

0 10
  • #2 25 Kwi 2007 13:35
    jaro1981
    Poziom 14  

podlaczasz wyjscie z radia oznaczone jako audio out lub line out z wejsciem wzmacniacza oznaczonym jako audio in lub line in.

0
  • #3 25 Kwi 2007 17:09
    janoelektryk
    Poziom 10  

Napisz czy Twoje radio posiada wyjście mcz.-audio qut?
    Jeśli nie to musisz zrobić dzielnik z rezystorów i podłączyć na wyjście głośnikowe !

0
  • #4 25 Kwi 2007 18:36
    Linet
    Poziom 10  

Witam

Ja mam takie pytanie.Czy wzmacniacz trzeba podłączyć bezpośrednio do akumulatora??Czy można podciąć się pod jakieś kaple które sa zasilene 12V.Bo mam problem z przeprowadzenie kabli z wewnątrz samochodu do silnika (akumuratora)

Z góry dzięki !!

0
  • #5 25 Kwi 2007 19:47
    jaro1981
    Poziom 14  

najlepiej jest bezposrednio podlaczac wzmacniacz z akumulatora,a przeprowadzenie przewodu z komory silnika do wnetrza samochodu nie jest az takie trudne,sam ostatnio to robilem u kumpla w samochodzie i dalo rade,trzeba tylko troche pokombinowac.

0
  • #6 08 Maj 2007 17:56
    Linet
    Poziom 10  

Mam pytanko skoro niemam wyjść czincz z radia to jak mam podłaczyć wzmaciacz??

1
  • #7 08 Maj 2007 18:06
    vcc
    Poziom 33  

Pisał o tym janoelektryk, musisz zrobić dzielnik z rezystorów i podłączyć pod wyjście głośnikowe z radia

0
  • #8 08 Maj 2007 22:17
    Kaool
    Poziom 14  

witam