Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Astra 2.0 DTL ciężkie palenia

czapajew 26 Apr 2007 09:54 1891 7
  • #1
    czapajew
    Level 22  
    Witam
    Niedawno kupiłem taką Astrę i mam problem z porannym rozruchem, pali dopiero po kilkakrotnym kręceniu. Jak już zapali to nie ma problemów dopuki nie ostygnie. Jest to mój pierwszy diesel i dlatego chciałem się poradzić kolegów na forum. Pierwsze co to wymieniłem świece żarowe bo dwie były spalone, ale problem nie ustąpił. Nie wiem czy kontrolka świeć żarowych przy tej temperaturze powinna się zapalić bo u mnie się nie świeci i podejrzewam że napięcie też nie dochodzi na świece. Może ktoś ma fotkę gdzie znajduję się i jak wygląda sterownik lub moduł odpowiadający za podgrzanie świec.
    samochód jest z 2000 roku
    Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam
  • #2
    jacekko63
    Level 31  
    Sprawdź czy jest napięcie na świecach , może nie grzeją.
  • #3
    czapajew
    Level 22  
    Nie wiem czy to ma znaczenie ale jak odpalam rano to przez kilka sekund załapie ale później zgaśnie a dalej to już tak jak pisałem. Czy to nie jest wina filtra paliwa, może po prostu się zapowietrza?.
  • #4
    jarecki04
    Level 26  
    Wymiań filtr może pomoc niedawno miałem podobną sytuację w T4 i pomogło
  • #5
    fructon
    Level 33  
    w tych silnikach swiece grzeja ponizej 5 stopni , jesli ma takie objawy jak napisałes to po pierwsze wymien wszystkie przewody nadmiaru paliwa nawet niewielka nieszczelnosc powoduje ze paliwo spływa z powrotem do baku i taki jest efekt
  • #6
    czapajew
    Level 22  
    Dzięki za info o świecach, postaram się sprawdzić to co pisałeś o przewodach.
    Pozdrawiam
  • #7
    Tommi029
    Level 17  
    Nie jest to wina filtra ani świec. Dobrą droge wskazuje kolega fruction. W tym silniku to typowy feler. A problemem jest że nie ma jednoznacznej drogi usunięcia niedomagań. Najbardziej prawdopodobne jest ze układ paliwowy sie zapowietrza. Jaki przebieg auta?
    Sprawdzic: czy w filtrze paliwa (w paliwie) nie ma oleju, czy nie ma nieszczelniosci w ukł. paliwowym. Prawdopodbnie trzeba wymienic uszczelnienia trawers wtryskiwaczy. I prawie na pewno nie jest to usterka elektryczna i nie pisze dalej bo sie Moderatorzy zdenerwują.
  • #8
    czapajew
    Level 22  
    Ok zamykam temat usterka usunięta, nieszczelność przewodów.
    Dzięki i pozdrawiam