Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Philips 32PW8506 - połączenie z innym sprzętem

mw17 26 Aug 2002 13:45 1758 7
    mw17
    Level 11  
    Witam serdzecznie. Jestem laikiem w dziedzinie TRV i mam następujący problem.Posiadam Philipsa 32PW8506. Ma on dwa wyjścia Euro. Jedno obsługuje sygnał RGB a drugie CVBS i Y/C. Jeżeli połączę Cyfrę+ lub DVD Philips723 do pierwszego euro wszystko jest OK. Jeżeli połączę DVD lub Cyfrę+ do drugiego euro następują drgania krawędzi liter lub konturów postaci oraz krawędzie menu obydwu urządzeń. Co zrobić aby obydwa urządzenia można było podłaczyć do euro, które obsługuje RGB.
    O co w ogóle chodzi z tymi sygnałami CVBS i Y/C i skąd biorą się te drgania. Na pewno nie jest to wina kabli i ustawień wszystkich urządzeń.
    Wojtek27
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Standard Euro SCART nie przewiduje zastosowania sygnału Y/C (S-Video).
    Dlatego drugie gniazdo kosztem "usunięcia" z niego RGB zostało wyposażone w możliwość podłączenia urządzenia z wyjściem Y/C.
    Nie posiadam dokumentacji tego sprzętu i dlatego tak przypuszczam.
    Wydaje mi się że tak jedank jest.

Zajrzyj do instrukcji TV.
    Telo
    Service technician RTV
    Zobacz w meni Tv czy przy drugim EURO nie masz do wyboru jaki standart sygnału ma to gniazdo przyjąć.Ja mam np.Panasonica i przy AV2 mam w meni do wyboru albo AV2 lub AV2S czyli zwykłe Audio Video z całkowitym sygnałem wizyjnym lub Audio Video z sygnałem S-VHS.
    Zobacz w instrukcji obsługi, jezeli ją masz.
    DWAserwis
    Level 29  
    niestety takie są różnice między sygnałem RGB i zwykłym Video (CVBS),