Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pali się bezpiecznik pompy paliwa nexia 1.5

29 Kwi 2007 14:20 3820 5
  • Poziom 10  
    witam czy ktoś wie dlaczego może palić się bezpiecznik od pompy paliwa w nexia 1.5 , a dokładniej po włorzeniu nowego bezpiecznika i przekręceniu zapłonu jest wszystko ok w momencie rozruchu silnika załapie ale zaraz się pali bezpiecznik, sprawdzałem już wiązkę od przekażnika do pompy jest ok przekażnik taż,
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 38  
    Jesli wiazka kabli jest ok to pompa jest moze przytarta ? Stad duzy pobor pradu i uszkodzenie bezpiecznika. Po wlaczeniu zaplonu pompa nie dziala ew prze 1sek stad bezpiecznik sie nie pali . Dopiero przy rozruchu silnika
  • Poziom 10  
    też tak myślałem ale odłączyłem pompę od wiązki i dalej jest to samo, po włączeniu zapłonu jest ok ale po przekręceniu rozrusznikiem (pompa jest odpięta) znowu pali bezpiecznik co jest jeszcze zasilane z tego bezpiecznika bo na wejściu jest jeden przewód a na wyjściu z bezpieczanika są trzy przewody??
  • Poziom 18  
    Witam,według książki bezpiecznik F7(30A) zasila:wtryskiwacze,pompę paliwa,immobilizer,elektroniczne urządzenie strerujące pracą automatycznej skrzyni przekładniowej.
  • Poziom 10  
    dobra dzięki za podpowiedz jutro muszę to sprawdzić mam nadzieję że dojdę do tego co się dzieje. pozdraiam
  • Poziom 10  
    witam ponownie ,rozwiązałem problem znalazłem na necie schemat instalacji i okazało się że pod tym bezpiecznikiem jest zasilany w jednej wersji
    -F7(30A) zasila:wtryskiwacze ,pompę paliwa,immobilizer,elektroniczne urządzenie strerujące pracą automatycznej skrzyni przekładniowej.
    a w drugiej jest
    -F7(30A) zasila: czujnik ciśnienia oleju ,pompę paliwa,immobilizer,elektroniczne urządzenie strerujące pracą automatycznej skrzyni przekładniowej.

    przyczyną zwarcia było rozszczelnienie czujnika ciśnienia oleju i w momencie rozruchu gdy ciśnienie wzrosło olej przedostawał się do wtyczki robiąc zwarcie i automatycznie paląc bezpiecznik:) taki szczegół a tyle kłopotu:)
    pozdrawiam wszystkich i dziękuję za podpowiedzi .mirek[/b]