Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jaki wzmacniacz do subwoofera i Helix'ów?

01 Maj 2007 15:50 1398 13
  • Poziom 9  
    Witam. Chciałbym podłączyć głośniki Helix blue 6 mkII (rms 35watt) pod jakis wzmacniacz jesli to ma jakis sens :) i jednocześnie pod ten sam wzmacniacz subwoofer lanzar max10 który zamierzam kupić i włożyć go do obudowy BR (ok. 30l, chyba trochę mało). w radiu mam jedno wyjście rca. czy da radę podłączyć to jednym wzmacniaczem? jeśli tak, to jakim a jeśli nie da rady to co mogę innego zrobić? nie znam się na tym zbyt dobrze więc myślę że mi ktoś podpowie co mogę zrobić.
  • Poziom 18  
    Napisz ile masz kasy na wzmacniacz. Dobrym rozwiazaniem byl by CP 604 Od uzytkownika Irek2 z elki. A w kwesti rca to wystarczy zwykly rozdzielacz rca.
  • Poziom 42  
    Możesz podłączyć ten wzmak poprzez rozdzielacz sygnału.
  • Poziom 9  
    ale czy nie bedzie za duza moc na te helix'y ze wzmacniacza ? na wzmacniacz chcialbym wydac z 400 PLN. czyli 4-kanalowy najlepiej? jak to by trzeba bylo podlaczyc?
  • Poziom 31  
    lewy kanał rozdzielasz na lewy tył i lewy przód, a prawy kanał na prawy tył i prawy przód. Sprawdź na allegro, jest tych rozdzielaczy sygnału pełno. Wzmacniacz może być ten hpb-604, bo itak nie wzniesiesz się na wyżyny krystalicznego dźwięku, a mocowo będzie pasował. Pozdrawiam.
  • Poziom 9