Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra B centralny zamek

01 Maj 2007 20:47 5693 10
  • Poziom 21  
    Witam. Wóz jak w temacie rocznik 97 2.0 .Wydaje mi sie że siadły wszystkie zamki poniewaz czy na pilota czy na kluczyk chodzą tylko wlew paliwa i bagażnik natomiast żadne drzwi, sprawdziłem i wszystkie napięcia dochodzą do drzwi więc przypuszczam że to zamki ale żeby wszystkie 4 drzwi? Nawet sprawdziłem jeden z zamków nie reagował, w innych postach wyczytałem że psują się mikroswitche a silniczki? czy warto je rozbierać bo można się narobić przy drzwiach i nic z tego. Jeśli macie jakieś ciekawe podpowiedzi to odpiszcie. Pozdrawiam.....
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    A dlaczego działają paliwo i bagażnik? ze schematu wynika że są połączone równolegle różnią się tym że nie mają krańcówki.
  • Poziom 11  
    To jest centralka pneumatyczna czy elektryczna?

    Moderowany przez Błażej:

    Podaj model opla, który posiadał pneumatyczną instalację centralnego zamka. Jak nie wiesz o czym mowa, to nie pisz bzdur!

  • Poziom 12  
    Sprawdź sterownik w nogach pasażera czy wizualnie coś się nie spaliło, jest tam mnóstwo elementów smd więc dla tego wizualnie .
    Zanim rozbierzesz drzwi podmień ze szrotu centralkę jeśli masz taką możliwość.
    Wszystkie raczej jednocześnie nie lecą to chyba coś innego ( przewód wtyczka w centralce )
  • Poziom 10  
    Prawdopodobnie spaliły się siłowniki
  • Poziom 26  
    wymieniałem tydzień temu siłownik w prawych tylnich drzwiach koszt 80 zł za używkę a siłownik jest raczej nierozbieralny i nie ma szans aby go naprawic nie miał wogóle żadnej rezystancji czyli jakaś przerwa.... jak kupowałem to gość mówił że często padają
    ale fakt dziwne że wszystkie 4 na raz...
  • Poziom 17  
    Istnieje mozliwosc montazu uniwersalnego silownika , dziala ok
    Minusem jest to ,ze pobywasz sie ryglowania .
  • Poziom 26  
    tak w oplu z powodzeniem możesz zastosować uniwersalne siłowniki podłączając je pod oryginalną wiązkę
  • Poziom 16  
    Sytuacja o której piszesz jest dość dziwna ponieważ, w interface cz w tym Oplu jest zamontowany przeciążeniowy czujnik termiczny (element z brzęczącą kuleczką), który powinien zabezpieczyć siłowniki przed spaleniem. Bywało że ten czujnik się zawieszał i zamek nie działał, ale wystarczyło palnąć go śrubokrętem w wszystko wracało do normy.
  • Poziom 21  
    Kolega "bebefirst" miał rację rozebrałem plastiki pod schowkiem zdemontowałem sterownik poruszałem i kulka wskoczyła na swoje miejsce a i poprawiłem kilka lutów wszystko hula jak należy, dzięki panowie i pozdrawiam.