Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

YUKI BLOKADA PRĘDKOŚCI

WUTANG1981 02 Maj 2007 20:00 5146 11
  • #1
    WUTANG1981
    Poziom 14  
    Witam kupiłem skuter i jest bardzo wolny wiem że jak każdy skuter jest zblokowany tylko gdzie, zawirowywacz spalin odpada.Filtr powietrza rurka usunięta podkładki na pasku napędowym brak na wariatorze brak.Pozostaje gaźnik śrubki blokującej nie ma uszczelki poprawnie założone co więcej może dysza. Moduł zapłonowy miał odpięty jeden przewodzik ale to nic nie dało jak go podpiełem.Jak go postawie na podnużku i odpale to wykręca się do 10tys.obrotów ale podczas normalnej jazdy osiąga tylko 5tys. czyli brak mu siły pomocy co robić.Może filtr paliwa bo jak kupiłem motorek to jechał 35km/h a jak zaczełem w nim szukać blokad to filtr paliwa założyłem odwrotnie dla testu i teraz osiąga 50km/h co jeszcze założyć większy. Czekam na rozsądne odpowiedzi.
  • #2
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    na początek trzeba go dotrzeć a nie katować bo po 10 tys. będzie totalny szrot. Ile nim przejechałeś?
  • #3
    WUTANG1981
    Poziom 14  
    Witam przejechałem nim 800km i to bardzo spokojnie ponieważ zdaje sobie z tego sprawe że jak go nie dotre właściwie to go zakatuje bardzo szybko. Ale powiedz mi czy zdołam go odblokować w domowych warunkach co musze zrobić.
  • #4
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    najczęściej blokowany jest tłumik lub dolot (blokada w gaźniku lub w filtrze) słyszałem że są blokowane też zapłony ale osobiście się z tym nie spotkałem
  • #5
    Dee Jay Gucio
    Poziom 20  
    W keewayach blokady były na kolanku wariatorze (śruba) oraz na gaźniku (mniejsza dysza), może którąś z tych blokad znajdziesz u siebie. Możesz looknąć na www.skuterdoktor.pl. Aha moduł zapłonowy może mieć wbudowaną blokadę (wątpie że producent zakładał blokadę poprzez odpięcie kabelka) ale z drugiej strony skoro wkręca się na 10000obr/min to wina będzie prawdopodobnie po stronie dyszy,lub tłumika
  • #6
    WUTANG1981
    Poziom 14  
    Jestem pewny że nie mam blokad na innych podzespołach tylko na gaźniku i module.Czyli dysza w gaźniku jaką musze kupić i czy moduł musze zmienić czy jest sposób odblokowania tego układu elektronicznego.A może jest faktycznie zblokowany przez odwrotne podpięcie przewodów. Jak powinien być prawidłowo podłączony moduł i w którym miejscu w gaźniku znajduje się dysza czy od spodu?
  • #7
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    zostaw moduł w spokoju bo w takich tanich (bez urazy) sprzętach modułami nie blokują sygnał prędkości do modułu nie wchodzi poza tym zawsze jako ograniczenie w module jest ograniczeniem prędkości obrotowej a jeżeli mówisz że wkręca się na jałowym na 10tys. to nie szukaj w module bo po prostu brak mu mocy i dlatego podczas jazdy nie osiąga pełnych obrotów.
    Aby dostać się do dyszy musisz odkręcić komorę pływakową w gaźniku (oczywiście gaźnik zdemontowany)
  • #8
    WUTANG1981
    Poziom 14  
    ok spróbuję powiedz jaką dysze dokupić i czy filtr paliwa jak założę większy to mi coś da
  • #9
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    co do dyszy to nie powiem bo praktycznie co marka to inna dysza a wymiarów w pamięci nie mam trzeba by ją wyjąć zobaczyć jaka jest i dać ze 2 setki większą
    filtr może pomóc ale nie jest to gwarantowane
  • #10
    WUTANG1981
    Poziom 14  
    JAK narazie dziękuje sprubuje dziś kupić dyszę i zamontuje.Jaki efekt napisze wrazie pytań lub problemów też dam znać.POZDRAWIAM
  • #12
    WUTANG1981
    Poziom 14  
    Witam obiecałem żę napisze. Wymiana dyszy nic nie dala poza tym że więcej palił. Z tego co poznałem ten motorek to nie warto inwestować w te wszystkie cuda techniki co mają zrobić z niego rakietę bo jeżeli jest to możliwe to na pewno nie na podwórku tylko w profesjonalnym serwisie ale zamiast skuterek pojeździć 10000km bez kłopotów to przejedzie tylko 3000km jednym słowem złom.Temat uważam za zamknięty.