Założyłem do mojego Lanosa Power Basy s-6c.Grają pod samym radiem firmy Kenwood.Oczywiście drzwi są wygłuszone.Ogólnie jestem zadowolony bo jest nieżle.Nawet jest troche basu jak podkręce radio ale musi grać dość głośno.Mam pytanie co daje wzmacniacz. Czy jak go założę to będzie więcej basu a będę mógł słuchać ciszej. Słucham wielu gatunków muzyki.Jestem początkujący w tej dziedzinie i dlatego o to pytam.Nie chce słuchać głośno muzyki .Jaki ewentualnie kupić wzmacniacz ( nie będę podłączał suba) Może być używany.Nie chciałbym wydać dużo kasy ale słoń na ucho mi nie nadepnął. Proszę o fachową poradę.Dzięki i pozdrawiam.
widziałem ostatnio w norauto wzmacniacz SOLINGa za jakies 229zl... ma on ponoc ok 150W RMS<ponoc> ale licze ze powinien wystarczyc na PB no i jakos jakas tam ma.. nienajwyzszej półki ale tez nie najgorszej
No wlasnie jak masz ustawione radio??Bo u mnie na Alpince jak mam bass na 7(max) i glosnosc na 10 (z 35) to mam bas a jak jest glosno to sie wlasnie traci albo glosniki charcza..musze odjac basu bo nie wyrabiaja..
PANOWIE!!! Autor tematu pytał o różnice w brzmieniu i jakości dźwięku z radia i wzmacniacza. A wy tu zaczynacie dyskusję o jakości konkretnego modelu. A potem pretensje, że posty lądują w koszu, że jest bałagan... Ostatni raz! Bo faktycznie zacznę traktować was ostro!
A odpowiadając autorowi. Końcówka mocy w radiu ma moc około 17 W. I nie wierz w to, co jest napisane na kartonie, czyli jakieś 4x50W. Najlepiej dokopać się do końcówki mocy i na podstawie jej typu odnaleźć jej rzetelne parametry.
I jak grasz radiem blisko maksimum jej mocy, to na jej wyjściu pojawia się strasznie dużo zniekształceń, osiągają one ponad 10% przy maksymalnym graniu. Dodatkowo pojawia się składowa stała, czyli napięcie stałe na wyjściu, które podwiesza głośniki i powoduje przegrzewanie cewek.
Natomiast wzmacniacz, który z reguły dysponuje znacznie większą mocą, spokojnie i bez zniekształceń odda końcówce nawet więcej niż może dać jakakolwiek końcówka radia.