Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

A8 3.3 TDI problem z turbiną.

05 Maj 2007 22:26 2095 5
  • Poziom 10  
    Witam.czy mógł by mi ktoś doradzić jak przy pomocy VAG-a sprawdzić wydatek żeczywisty turbiny, a śćiślej obu turbin?Chodzi mi o model A8 3.3 tdi rok 2001 przebieg 210 tyś.(podobno w nich turbiny lubią siadać)Problem poza tym w tym,że po wykręceniu korka wlewu oleju wydobywa się dym ( DUŻO DYMU ),oraz że silnik pochłania ogromne ilośći oleju.Autko jak na ten rok w bardzo dobrej kondycji,silnik pracuje cicho ale to przecież Common Raill.Nie zapisują się żadne błędy.Przyspieszenie mieżone na VAG 11 sek.Przy 160 km/h odczuwalne jest ,,falowanie''przyspieszenia lub obrotów.Dotąd pracowałem tylko na KTS,na VAG-u ''stawiam'' pierwsze kroki.Proszę o ewentualne wskazówki.:|
  • Poziom 10  
    Ponowienie tematu.Jeszcze raz proszę o pomoc-czy można przy pomocy Vag-a sprawdzić czy turbina jest uskodzona?
  • Poziom 14  
    na vagu masz bloki wartości mierzonych sprawdź sobie ile turbina daje ciśnienia i porównaj z wartością jaka powinna być ;) sprawdź terz filtr powietrza jeśli bierze dużo oleju... miałem taki przypadek że przez zatkany filtr silnik brał ogoromne ilości oleju.
    Pozdrawiam ;)
  • Poziom 10  
    Witam. Na wstępie koledze Tommi029 dziękuję za "fantastyczne" pouczenie,cuż tak to już bywa z Polską kulturą...ale wracając do tematu to filtry,oraz cała inspekcja autka przeprowadzana jest regularnie.Problem tkwi napewno w czymś innym,podobno te modele mają wadliwe turbiny i z tąd pytanie o diagnozę przy pomocy VAG-a.Pozdrawiam...wszystkich BodzioM.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Jeśli olej wylatuje z turbin z powodu rozszczelnienia to co ci da sprawdzanie ile pompują turbiny? Zdejmij węże, sprawdź ile oleju tam wycieka, czy dolot jest zasyfiony w oleju.
    Wirniki turbiny mają mieć minimalny luz.