Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

prosba o pomoc KME Diego

08 Maj 2007 21:16 18583 21
  • Poziom 10  
    moje problemy zaczely sie chyba od wyboru zlego warsztatu (w W-wie). Juz jak odbieralem auto po montazu instalacji (Golf IV 1.6 16V 105kM 2003 rok, instalacja KME Diego, wtryski zolte Valtek) to cos mi nie gralo. Delikatne dodawanie gazu powodowalo spadek obrotow i potem dopiero rosly, Panowie na biegu podkrecili i kazali pojezdzic troche, niech sie ulozy. Okazalo sie ze jak silnik jest cieply to jest ok, natomiast rano po przejechaniu 1km przelacza sie na LPG, za chwile (ok 50, 100m) zapala sie check engine silnika i centralka gazu zapala czerwona i niebieska diode - tak jak koniec gazu. Samochod nie jedzie praktycznie, pracuje nie rowno, jak na dwoch garach. Dopiero wylaczenie centralki LPG, zatrzymanie auta i wylaczenie na 10-20 sekund kasuje blad i na Pb znow jest ok. Panowie od gazu twierdzili ze to moze swiece, filtry i takie tam, wszystko wymienilem. Kilkakrotnie bylem na regulacjach, podlaczali mapsensor, za kazdym razem mowia ze jest ok. A rano, lub po kilku godzinach postoju znow to samo. Dzis regulowali auto po nocy (stalo w warsztacie), wyjechalem i jest to samo. Teraz podkrecili temp. przelaczania tak, ze przy 90st plynu przelacza sie na gaz, niestety nic to nie dalo.
    Jak reklamowac instalacje, domagac sie ne mam juz czego, bo znow przesawia jakis parametr i nagrzanym autem wyjade, a rano to samo.
    czy moge domagac sie demontarzu instalki, moze jechac do innego serwisu i brac fakture.
    Moze jest ktos na forum w okolicach Warszawy( moge dojechac ze 200km) i mi pomoze.
    Gdyby nie chcieli nic zrobic z instalka to gdzie sie udac?
    Pozdrawiam i bardzo prosze o pomoc.
    PS.
    Wlasnie robilem sobie kabelek, jutro moge zgac nastawy i moze wtedy ktos cos doradzi, bardzo bede wdzieczny.
  • Poziom 12  
    mozesz pobawić sie regulacja diego jeśli masz kabelek ale najpierw skombinuj kalibracyjny czujnik cisnienia. taki sam jak w instalacji LPG tylko inaczej włączony(tylko na czas regulacji obydwa razem)
  • Poziom 24  
    Przecież oprogramowanie i całą instrukcje idzie sciągnąc za darmo ze strony producenta www.kme.com.pl

    Z tymi punktami kolego magik332 chyba przegiąłeś.
  • Poziom 11  
    Jeżeli jesteś z Warszawy i masz czujnik kalibracyjny to mogę ci wyregulować instalacje za darmochę. :)
  • Poziom 11  
    norbkuc napisał:
    moje problemy zaczely sie chyba od wyboru zlego warsztatu (w W-wie). Juz jak odbieralem auto po montazu instalacji (Golf IV 1.6 16V 105kM 2003 rok, instalacja KME Diego, wtryski zolte Valtek) to cos mi nie gralo. Delikatne dodawanie gazu powodowalo spadek obrotow i potem dopiero rosly, Panowie na biegu podkrecili i kazali pojezdzic troche, niech sie ulozy. Okazalo sie ze jak silnik jest cieply to jest ok, natomiast rano po przejechaniu 1km przelacza sie na LPG, za chwile (ok 50, 100m) zapala sie check engine silnika i centralka gazu zapala czerwona i niebieska diode - tak jak koniec gazu. Samochod nie jedzie praktycznie, pracuje nie rowno, jak na dwoch garach. Dopiero wylaczenie centralki LPG, zatrzymanie auta i wylaczenie na 10-20 sekund kasuje blad i na Pb znow jest ok. Panowie od gazu twierdzili ze to moze swiece, filtry i takie tam, wszystko wymienilem. Kilkakrotnie bylem na regulacjach, podlaczali mapsensor, za kazdym razem mowia ze jest ok. A rano, lub po kilku godzinach postoju znow to samo. Dzis regulowali auto po nocy (stalo w warsztacie), wyjechalem i jest to samo. Teraz podkrecili temp. przelaczania tak, ze przy 90st plynu przelacza sie na gaz, niestety nic to nie dalo.
    Jak reklamowac instalacje, domagac sie ne mam juz czego, bo znow przesawia jakis parametr i nagrzanym autem wyjade, a rano to samo.
    czy moge domagac sie demontarzu instalki, moze jechac do innego serwisu i brac fakture.
    Moze jest ktos na forum w okolicach Warszawy( moge dojechac ze 200km) i mi pomoze.
    Gdyby nie chcieli nic zrobic z instalka to gdzie sie udac?
    Pozdrawiam i bardzo prosze o pomoc.
    PS.
    Wlasnie robilem sobie kabelek, jutro moge zgac nastawy i moze wtedy ktos cos doradzi, bardzo bede wdzieczny.


    czy montowales gaz moze na Lopuszanskiej 31?
  • Poziom 10  
    czy montowales gaz moze na Lopuszanskiej 31?[/quote]

    Nie pamiętam, chyba 32. Wjeżdza się przez Jeta.
  • Poziom 11  
    to dokladnie w tym samym warsztacie co ja; ja mam Peugeota; i tez mialem tam problemy z regulacja, bo rozjezdzala sie mapa LPG i Gazu (KME EGO); dopiero jak powiedzialem co maja podregulowac to zrobili z samochod jezdzi ok; podobno sonda lambda jest troche padnieta; wczesniejsze objawy to jazda na gazie jak F1 ale paliwo tragedia; no chyba ze pojezdzilem na paliwie ok 6 min to wracalo do normy- 1 min LPG chrzanila wszystko; moim zdaniem molestuj ich z regulacja, a jesli nie pomoze to na Szpaczej przy Marsa jest warsztat wtryskow, facet jest mistrzem i jesli LPG jest ok a co innego szwankuje to znajdzie co; ale nie zajmuje sie gazem

    a moze cos padlo? centralka itp; wazna sprawa niech wyreguluja czasy wtryskow podobne do benzyny, krzywa powinna sie prawie pokrywac i powinno byc ok; tylko nie wiem dlaczego ci te diody szwankuja
  • Poziom 11  
    Witam,
    Ja też założyłem instalację na Łopuszańskiej 31 - KME EGO, BMW E39 523i.
    Wszystko zacnie, jeżdżę dwa tygodnie, na benzynie miodzio, na gazie miodzio, spalanie ekstra, dynamika ekstra.
    Aż do dziś.
    Centralka zaczęła piszczeć, diody na zmianę czerwona z niebieską i niewyobrażalny smród gazu w kabinie.
    Okazuje się, że jak na benzynie tylko włączę instalację (nie przełączając na gaz), to gdzieś gaz zaczyna tak sikać, że szum jak z kompresora. Po wyłączeniu auta wichura szumi jeszcze przez ok 5 sek.
    Wydaje się, że przewód jest dziurawy między butlą a parownikiem, tyle że przewód i parownik jest po prawej stronie a szumi/wieje po lewej w okolicach przepustnicy. W jaki sposób może tak gaz tamtędy sikać?
    Na benzynie chodzi malina, tylko po włączeniu instalki syczy, że aż strach.
    Jestem umówiony z nimi na jutro rano i nie chciałbym kogoś zamordować...
    Czy źle zrobiłem decydując się na ten warsztat?
  • Poziom 11  
    ja juz jestem zadowolony, wszystko dziala jak nalezy; mysle, ze u Ciebie to jakas pierdola, albo nieuwaga montera; poprawia i bedzie ok
  • Poziom 11  
    Gyver1977 napisał:
    mysle, ze u Ciebie to jakas pierdola, albo nieuwaga montera

    Pierdolła lub nieuwaga, przez którą mógłbym bylecieć w powietrze :|
  • Poziom 11  
    Faktycznie okazała się pierdoła, spadła pieprzona rureczka między listwą wtrysków a czujnikiem ciśnienia. Nie miałem schematu instalacji bo bym sobie to sam zrobił. Rureczka w każdym razie była luźna a jak ją zdjąłem żeby pokazać to gościowi i żeby ją zabezpieczył to się burak zaczął stawiać. Sprowadziłem buraka na ziemię ale oby nie było więcej problemów bo nie chcę się szarpać z cymbałem.
    P.S. monterów jest tam trzech, rzeczony burak to najstarszy gość z wąsami. Tylko jeden z nich jest w porządku - ten najmłodszy ale nie wiem czy ma dużo do powiedzenia. Pozostali dwaj to paniska, którym się wydaje, że dostąpiłeś zaszczytu zakładając u nich instalkę.
  • Poziom 10  
    Hazell napisał:
    Faktycznie okazała się pierdoła, spadła pieprzona rureczka między listwą wtrysków a czujnikiem ciśnienia. Nie miałem schematu instalacji bo bym sobie to sam zrobił. Rureczka w każdym razie była luźna a jak ją zdjąłem żeby pokazać to gościowi i żeby ją zabezpieczył to się burak zaczął stawiać. Sprowadziłem buraka na ziemię ale oby nie było więcej problemów bo nie chcę się szarpać z cymbałem.
    P.S. monterów jest tam trzech, rzeczony burak to najstarszy gość z wąsami. Tylko jeden z nich jest w porządku - ten najmłodszy ale nie wiem czy ma dużo do powiedzenia. Pozostali dwaj to paniska, którym się wydaje, że dostąpiłeś zaszczytu zakładając u nich instalkę.


    generalnie montaz u nich jest fatalny, otwory nie zabezpieczone przed korozja, centralka luzno, listwa luzem - zenada
  • Poziom 11  
    Wszystko trzeba będzie poprawić...
  • Poziom 10  
    Hazell napisał:
    Wszystko trzeba będzie poprawić...


    poprawiam, jeszcze czujnik kalibracyjny kupic tanio i wyregulowac dokladnie, bo narazie spalanie 12l/100
  • Poziom 11  
    Przykład wzorowo dobranych dysz, (wtrysków magic jet z wężykami ok. 4 cm), wzorowa regulacja. !!. O obsłudze nie wspomnę.
    Zakład KME, Zgierz

    prosba o pomoc KME Diego prosba o pomoc KME Diego prosba o pomoc KME Diego
  • Poziom 11  
    Po prostu pieknie! :)
    Czy jeżeli wężyki są za długie a dysze źle dobrane to czy ten zakład może mi to poprawić?
  • Poziom 11  
    tak to producent elektroniki KME
    gadaj z Tomaszem lub Szymonem kierownikiem działu Rozwoju KME
    obsługa bardzo profesjonalna.
    sam mam wężyki około 4 cm od wtrysków.
    Valteki zamieniłem na magic jety- podobno lepsze.
  • Poziom 11  
    Ostatnie wieści. Okazało się, że u mnie nie potrzeba dodatkowego czujnika kalibracyjnego - mam sterownik gazu EGO czujnik podciśnienia/ciśnienia PS-CC2. Ten zestaw sam zbiera mapy :)
    Wziąłem się więc za ustawianie maszyny. Niestety u mnie nie wygląda to tak pięknie jak u Ciebie... Po samej autokalibracji nachylenie zmienia się na -29% - dysze zbyt duże :( Po zebraniu mapy benzynowej i gazowej skorygowałem nachylenie itd aby mapy się pokryły. Teraz ponownie będę zbierał mapy gazu. Jak już wyreguluję to wstawię obrazki.
    Pozdrawiam
  • Poziom 1  
    Witam!
    Tak czytam wasze opinie i powiem, że sam zakładałem gaz w Kutnie (woj. łódzkie) i wykonane tego było tragicznie, dobrze że lubie zawsze sprawdzić... Chciałem jechać do KME do Zgierza jednak tam terminy są teraz strasznie długie... ale o dziwo znalazłem pod nosem w Kutnie warsztat, który jest też autoryzowanym serwisem KME, tylko że to firma rodzinna i mało się reklamują... I to co stwierdził pan po sprawdzeniu instalacji to normalnie szok. W mojej Vectrze 2.0 136 KM założone były dysze 2,0 a powinny być conajmniej 2,8. W oprogramowaniu wogóle nie było podanych danych silnika, mamy wogole nikt nie robił tylko autokalibracja.. aż dziwne, że to wogóle jeździło.

    Muszę tego człowieka zareklamować bo ustawił mi instlację bardzo dobrze. Przede wszystkich rzeczowo i miło. Chciał poświęcić czas na kalibrację wszytskiego i jak robi instalacje to faktycznie je kalibruje w testach drogowych... aż dziwne.

    W każdym razie teraz jestem zadowolony z mojej instalacji KME i wynika z tego ze wszytsko zależy od jej ustawienia właściwego.

    Podam Adresik może ktoś skorzysta z usług: Autoryzowany warsztat KME Kutno ul. Warszawskie Przedmieście 26 L.O.K kom. 667-223-510.

    [url=https://obrazki.elektroda.pl/23_1215862200.jpg]prosba o pomoc KME Diego[/

    [url=https://obrazki.elektroda.pl/81_1215862279.jpg]prosba o pomoc KME Diego[/
  • Poziom 11  
    O ile sie nie mylę nie ma czegoś takiego jak autoryzacja KME.
  • Poziom 11  
    Witam! Podłącze się do tematu. Panowie opiszcie do czego się odnoszą w zakładce Kalibrowanie - Modelowanie ustawienia w lewym górnym rogu. Chodzi o Segment A,B, C, D. Co się tym reguluje, i dlaczego? Z góry dzięki.