Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alan-121 problem z wtyczką

08 Maj 2007 22:33 4936 6
  • Poziom 13  
    Witam radio jak w temacie Midland alan 121

Rozerwał mi sie doszczętnie kabel łączący słuchawkę z "bazą"
    Kupiłem nowy identyczny wtyk, tylko teraz nigdzie nie moge znaleźć schematu jaki kolorek do jakiego pinu podlaczyc. W CB jestem zielony ale wty wyglada troche jak S-VIDEO z zakretka jak BNC - cos w tym stylu ale wiekszy itd..
    Mam 6 kabelków czerwony, niebieski, biały, brązowy, czarny, no i odizolowaną mase. Wie ktoś co do czego podlutować. Dzieki z góry.
  • IGE-XAO

• Poziom 31  
    A w instrukcji do 121 nie ma czasem schematu ???

Marcin
  • IGE-XAO
  • Poziom 13  
    No niestety nie ma są schematy płytki itd. natomiast nic o końcówce...

• Poziom 31  
    Jest schemat ideowy ??

Marcin
  • Poziom 13  
    Trudno powiedzieć co to jest. Ideowy napewno nie ponieważ brakuje nazw elementów itd. To wyglada jak schemat płytki do montażu elementów, brak opisu płytki tj. nie ma nigdzie np RX, TX ani kolorów kabli, nie wspominając wtyczki. Wtyczka jest narysowana i obok opis 6 pin - wtyk mikrofonowy. To wszystko. Wszystkie schematy jakie znalazlem na elektrodzie do alanów wspominają tylko o 5 kabelkach, a ja mam 6. Podlączyłem na czuja według innego schematu. Cos tam niby działa, przełącza kanały, ten "włącznik gadania" działa, natomiast ledwo co słychać głośnik od CB...
  • Poziom 13  
    Moze jednak ktos by cos znalazl. Chociaz jakas serwisówke do tego alana. Doszedlem do tego iz rozkrecilem gruszke. Prawie wszystko juz dziala. Wszystko slychac natomiast kanaly same sie zmieniaja (spadaja co kilka sekund z góry na dól). Help. Wtyk to 6 PIN MIC a radio ALAN 121. Napewno ktos cos wie :)
  • Poziom 13  
    Jakoś udało się podłączyć. Ta konfiguracja to:
    1-biały
    2-czarny{cienki}
    3-czerwony
    4-brazowy