Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z rds Astra I Blaupunkt sc202

10 Maj 2007 13:26 2188 14
  • Poziom 10  
    Po wlaczeniu radia wyswietla sie tylko godzina.Kostaka C jest prawidlowo podlaczona.Radio jest sprawne (sprawdzane w innym aucie).Jestem laikiem prosze o pomoc.Czy jest to wina rds w aucie?Moge to jakos sprawdzic?
  • Poziom 43  
    RDS (Radio Data System) jest w radiu ale nie w tym modelu. Informacja do wyświetlacza że ma się przełączyć w tryb obsługi radia (data ma zniknąć) jest brana z wyjścia radia sterujacego anteną automatyczną.

SławeK
  • Poziom 10  
    ok. moj blad wyswietlacz, ale w takim razie co jest nie tak?Bo jesli data znika tzn. ze ten sygnal jest podawany tak ???Nie rozumiem.

Dodano po 2 [minuty]:

Czemu w takim razie nic nie wyswietla?
  • Poziom 43  
    Tak. Pozostaje teraz sprawdzić czy nie są zamienione sygnały szyny komunikacyjnej. Czasem padały tranzystory smd na tej szynie po złym podłączeniu.
    Trybów pracy wyświetlacza nie czepiałbym się jeszcze bo w Astrze1 był 8 znakowy i radio musi go obsługiwać, ten model radia nie obsłuży 10znakowego.

SławeK
  • Poziom 10  
    Zle podlaczenie wchodzi w gre dlatego chce wymienic te tranzystory. Nie mam narazie czasu ich kupic ale z tego co dzwonilem to sa tylko na zamowienie.Nie wiesz ile orientacyjnie moga kosztowac ? Wymienic wszystkie ?
  • Poziom 43  
    Nim zaczniesz dzwonić i zawracać firmom to przeanalizuj te obwodym pomierz i wyciągnij wnioski. Sygnały cyfrowe najlepiej się sprawdza oscyloskopem...

Eee tam na zamówienie, pierwsze lepsze smd byle obudowa i polaryzacja pasowała...

SławeK
  • Poziom 21  
    Witam.
    Często są przypadki ze gniazdo zasilajace i sygnalowe od tego wyswietlacza jest czesciowo wyrwane i tez jest wtedy taki problem.Radze zobaczyc wyswietlacz - jesli oczywiscie kabelki są ok.
  • Poziom 10