Witam kolegów.
Mam nastepujący problem - wszedłem w posiadanie jednofazowego silnika o mocy 1,1kW. Silnik ten ma uszkodzone uzwojenie rozruchowe(śmierdzi i widać ślady przegrzania). Ponieważ uzwojenie to jest na wierzchu istnieje możliwość wymiany samego uzwojenia rozruchowego bo uzwojenie główne wygląda w porządku. Prosże o radę czy jest sens wymiany samego uzwojenia rozruchowego a jeśli tak to jak zdiagnozować uzwojenie główne czy nie ma zwarć międzyzwojowych bądź innych uszkodzeń.
Pozdrawiam. Z góry dzięki za pomoc.
Mam nastepujący problem - wszedłem w posiadanie jednofazowego silnika o mocy 1,1kW. Silnik ten ma uszkodzone uzwojenie rozruchowe(śmierdzi i widać ślady przegrzania). Ponieważ uzwojenie to jest na wierzchu istnieje możliwość wymiany samego uzwojenia rozruchowego bo uzwojenie główne wygląda w porządku. Prosże o radę czy jest sens wymiany samego uzwojenia rozruchowego a jeśli tak to jak zdiagnozować uzwojenie główne czy nie ma zwarć międzyzwojowych bądź innych uszkodzeń.
Pozdrawiam. Z góry dzięki za pomoc.