Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nissan sunny 1,6 16v 95r. nie odpala

11 Maj 2007 18:49 5762 12
  • Poziom 32  
    witam
    mam taki problemik autko jak w tytule nie odpala (Auto przywiezione z niemiec nie paliło od początku) kręci ale nie pali, auto ma fabryczny imobilajzer, nie słychać pompki ale taki przekaźnik koło komputera chyba od pompki się załącza, na nim jest napięcie. Również nie działa centralny zamek ale nie wiem czy to było wcześniej i ma coś wspólnego, auto ma kluczyk z oryginalnym pilotem. Po załączeniu stacyjki lampka od immo żadnej reakcji ciemna.
    Czy ktoś wie gdzie jest pompa w którym miejscu chciałbym sprawdzić czy dochodzi do niej napięcie. Może ktoś ma schemat do tego samochodu. Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 39  
    Pompa jest na pewno w zbiorniku paliwa, dostęp z reguły pod kanapą tylnego siedzenia........
    A sprawdziłeś czy jest iskra na świecach ?
    Pozdr.J.

    ps w takim aucie może być masa przyczyn - od uskodzonej jednostki sterującej, przez immo, aż do jakiegogoś zagmatwnego alarmu..
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 32  
    iskra jest, auto było po zalaniu komputera, komputer wysłałem do kolesi razem z pilotami i kartami od immo przesłali inny z programem tamtego twierdzą że odcieli immo i sprawdzili samochód powinien palić, no i przekaźnik od pompki chodzi, raczej nie ma już więcej zniszczeń po zalaniu, czym steruje immo w tym aucie tylko pompką, czy czymś jeszcze, samochód stoi u wujka w warsztacie jak tylko pojadę to muszę znaleść pompkę i sprawdzić czy jest napięcie na niej.
  • Poziom 34  
    Zmierzyć ciśnienie paliwa na magistrali. Sprawdzić impulsy na wtryskiwaczach (nawet małą żarówką). Przy zablokowanym immo brak impulsów masowych na wtryski. Sprawdzić synchronizację łańcuchów rozrządu.
  • Poziom 10  
    Eeeeee 1,6 16V czyli z opisu wynika że to silnik gaznikowy tak? A były w tym roczniku jeszcze w sunny.:?:
    pozdrowionka
  • Poziom 32  
    No tak sprawdziłem pompka paliwa nie podaje paliwa, przekaźnik nią sterujący nie podaje napięcia, nie ma też iskry, okazało się jeszcze że immobilaizer działa za pomocą pilota od zamka cetralnego a centralka od zamka jest zalana i nie działa, mam w związku z tym pytanie czy jak wymienie centralkę na inną tego typu z oryginalnym pilotem do niej to immobilajzer będzie działał prawidłowo i możliwe będzie odpalenie samochodu. czy pilot jest rozoznawany w centrali zamka i immobilajzer jest dezaktywowany w centrali zamka cetralnego, czy kod pilota jest przesyłany do sterownika za pomocą cetrali i sterownik rozpoznaje pilota i wyłącza immo.
    Jeśli ktoś ma taką wiedze, na temat działania fabrycznego imobilaizera to proszę o jakąś podpowiedź.
  • Poziom 34  
    Jeżeli sterownik silnika została zrobiony aby pracować bez centralki immo. To ja na twoim miejscu szukałbym uszkodzenia w aparacie zapłonowym. To z niego sterownik silnika otrzymuje informacje że silnik pracuje.
  • Poziom 34  
    A skąd sterownik wie kiedy dawać impulsy.
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    A widziałeś go w swoim samochodzie. Coś mi się wydaje, że u ciebie to siedzi w aparacie zapłonowym czujnik optotroniczny, zintegrowany ze wzmacniaczem sygnału. Sterownik silnika koryguje jedynie kąt zapłonu ewentualnie nie przepuszcza impulsu w przypadku blokady immo. Najpierw należy sprawdzić , czy sygnał z czujnika wychodzi.
  • Poziom 32  
    po długich trudach udało się uruchomić samochód, niestety centralka lucas od immo nie działa lecz po zakupie urządzenia które podaje te same impulsy do komputera co centralka lucas po zdeaktywowaniu immobilaizera auto odpaliło, teraz jest jeszcze troszkę grzebania przy centralnuym szybach el. i innych pierdołkach. zamykam temat i dziękuje wszystkim za pomoc.