Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Szkolenia elektronika Udemy
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Proszę o wypowiedź na temat stanu zakupionego bębna

Dykus 11 Maj 2007 20:34 2955 28
  • #1 11 Maj 2007 20:34
    Dykus
    Poziom 26  

Witam,

Kupiłem wysyłkowo drukarkę z regenerowanym tonerem (HP) - toner oryginalny, regenerowany poraz pierwszy z wymienionym bębnem. Jako, że ja nie znam się na drukarkach laserowych (do tej pory tylko atramentowe), więc proszę osoby znające temat o "ekspertyzę" w temacie stanu bębna - czy wszystko jest w porządku i czy takie coś jest dopuszczalne (tzn. sprzedaż takiego tonera). Ja mam wątpliwości.

1. Po rozpakowaniu tonera, pod klapką zobaczyłem taki bęben:
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=177bf1137ca80962 (216kB)
    Wydaje mi się, że na "nowym" (dla mnie) bębnie nie powinno być żadnych pozostałości tonera.

2. Po wydrukowaniu kilku stron (głównie pustych stron), bęben się nieco oczyścił (a kartki zabrudziły), być może po wydrukowaniu kilkunastu..kilkudziesięciu bęben będzie już w pełni czysty (nie wiem, chyba, że to już nie zejdzie przy drukowaniu...):
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b289654688d3bc1b (160kB)

3. To co najbardziej mnie przeraża:
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=840a9cc62e24704e (270kB)
    Otóż wydaje mi się, że cały bęben powinien się błyszczeć, jakby wypolerowany. Ten zaś jest cały matowy (choćby wytarty) i tylko małe dwa paski po prawej stronie są takie błyszczące - reszta jakby ktoś papierem ściernym go potraktował. Widać to praktycznie na każdym zdjęciu (inaczej odbija się światło).

Co do jakości wydruków - nie widać żadnych pasków, ale są miejsca gdzie jest szczególnie słabe pokrycie tonerem. Ogólnie na czarnych powierzchniach pokrycie jest słabe - widać jakby prześwitywała biel kartki.