Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Szkolenia elektronika Udemy
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Proszę o wypowiedź na temat stanu zakupionego bębna

Dykus 11 Maj 2007 20:34 2955 28
  • #1 11 Maj 2007 20:34
    Dykus
    Poziom 26  

    Witam,

    Kupiłem wysyłkowo drukarkę z regenerowanym tonerem (HP) - toner oryginalny, regenerowany poraz pierwszy z wymienionym bębnem. Jako, że ja nie znam się na drukarkach laserowych (do tej pory tylko atramentowe), więc proszę osoby znające temat o "ekspertyzę" w temacie stanu bębna - czy wszystko jest w porządku i czy takie coś jest dopuszczalne (tzn. sprzedaż takiego tonera). Ja mam wątpliwości.

    1. Po rozpakowaniu tonera, pod klapką zobaczyłem taki bęben:
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=177bf1137ca80962 (216kB)
    Wydaje mi się, że na "nowym" (dla mnie) bębnie nie powinno być żadnych pozostałości tonera.

    2. Po wydrukowaniu kilku stron (głównie pustych stron), bęben się nieco oczyścił (a kartki zabrudziły), być może po wydrukowaniu kilkunastu..kilkudziesięciu bęben będzie już w pełni czysty (nie wiem, chyba, że to już nie zejdzie przy drukowaniu...):
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b289654688d3bc1b (160kB)

    3. To co najbardziej mnie przeraża:
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=840a9cc62e24704e (270kB)
    Otóż wydaje mi się, że cały bęben powinien się błyszczeć, jakby wypolerowany. Ten zaś jest cały matowy (choćby wytarty) i tylko małe dwa paski po prawej stronie są takie błyszczące - reszta jakby ktoś papierem ściernym go potraktował. Widać to praktycznie na każdym zdjęciu (inaczej odbija się światło).

    Co do jakości wydruków - nie widać żadnych pasków, ale są miejsca gdzie jest szczególnie słabe pokrycie tonerem. Ogólnie na czarnych powierzchniach pokrycie jest słabe - widać jakby prześwitywała biel kartki.

    Dopowiem, że to już drugi toner jaki dostałem od tej firmy - ten pierwszy był właśnie cały błyszczący i czysty (żadnego śladu tonera), ale były paski na wydrukach. Ten jest jakby zniszczony bardziej, no i te resztki tonera. Domyślam się, że podczas transportu stać się to nie mogło. Pokrycie tonerem też widziałem u Kolegi zdecydowanie lepsze (a też ma regenerowany toner). Czyżby nie wymieniono u mnie bębna?

    Przepraszam za długi post, proszę o jakieś wypowiedzi ludzi, którzy się tym zajmują i serwisują drukarki, co z tym robić. Mogę podesłać dodatkowe (bardziej szczegółowe) zdjęcia.

    Pozdrawiam.

    0 28
  • Szkolenia elektronika Udemy
  • Pomocny post
    #2 11 Maj 2007 21:11
    Robson1
    Poziom 25  

    No cóż jeśli to wkłąd regenerowany to należy sie spodziewać że bęben bedzie nowy a jak widac na zdjęciu nie jest. Po prostu ktoś dosypał toneru do używanego wkładu. Skoro twierdzisz że wydruk jest miejscami blady to może oznaczać że tego tonera w środku za wiele nie ma. Widać po zdjęciach że ktoś sie nie przyłożył do regeneracji a pozatym podczas transporu musało niezle trząść :) .


    Pozdrawiam

    0
  • Pomocny post
    #3 11 Maj 2007 21:37
    lesmir
    Poziom 18  

    Podczas transportu kurierzy mogli rzucać paczkami, stąd ten toner na bębnie.
    Jeśli taki toner rozsypie się wewnątrz cartridge to są marne szanse że do końca cartridge się sam oczyści.
    Jeśli zabrudzeniu uległa rolka ładująca która jest wewnątrz to będzie słabe ładowanie bębna i moga wystąpić jakieś plamu paski i zabrudzenia.

    Nie wiadomo co było wsypane do środka i czy zbiornik zużytego toneru został należycie wyczyszczony.

    Od cartridge regenerowanych nie oczekuj zajefajnej czerni bo jej nie uzyskasz i tyle.

    0
  • Pomocny post
    #4 11 Maj 2007 22:49
    datatomek
    Poziom 26  

    Beben nosi ślady zużycia na brzegach. Według mnie jest to stary bęben. Może być też posrednio przyczyną pokrywania się tonerem. Lub zastosowano nie ten toner.

    O, właśnie obejrzałem ostatnie zdjęcie! To jakiś stary bęben!
    Co do regenerowanych zespołów, to moje robią kopie nie różniące się od nowych. Jeśli regeneruje się zespół to raczej bęben tez powinien zostać wymieniony, bo w przeciwnym wypadku nawet zużyty toner nie jest wysypany, jeśli ktoś jest na tyle leniwy że ogranicza się tylko do dosypania toneru...

    0
  • Szkolenia elektronika Udemy
  • #5 11 Maj 2007 23:16
    Dykus
    Poziom 26  

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Punkty za "Pomógł" zostaną rozdane. :) Oczywiście jeśli ktoś jeszcze chciałby się wypowiedzieć, to zapraszam... będę wdzięczny.

    Jeśli rzeczywiście bęben nie jest nowy to już to jest wystarczający powód to reklamacji (drugiej z resztą i mam nadzieję ostatniej).
    Co do tonera na bębnie - po rozpakowaniu z pudełka (i teraz z resztą też), toner na bębnie był (i jest) tylko od strony klapki, zaś patrząc od strony wąskiej szczeliny (druga strona, szczelina ~1cm, bez żadnej klapki) bęben był (jest) czysty, żadnych sladów tonera. Klapka od strony bębna też jest pokryta warstwą tonera (sprawdzałem wacikiem:).
    Czy faktycznie mógł się podczas transporu ten toner wysypać i zabrudzić tylko jedną stronę bębna (tą od strony klapki)? Z tonera ubrudzone są też tryba (wystające na zewnątrz) i obudowa "tonera" (wkładu?).

    Co do pokrycia - na poprzednim tonerze od tej fimry też miałem ten problem. Wydaje mi się, że to może być kwestia jakości samego proszku. W każdym razie widziałem wydruki w innej drukarki z regenerowanym tonerem i pokrycie było naprawdę dobre (przy tej samej gęstości wydruku).

    0
  • Pomocny post
    #6 12 Maj 2007 09:22
    krisb1
    Poziom 15  

    witam,
    drukarka jest HP a HP stosuje bębny o takim kolorze jak u Ciebie.

    Sam zajmuję się regeneracją na zamiennikach (różnych) i są one głównie w kolorach zielonych i mają czrne zębatki. Sądząc po kolorze twojego- jest to stary bęben. Kasetę trzeba rozebrać dokładnie odkurzyć, umyć rolkę ładującą i wszystkie styki HV. Jeżeli zastosowany toner jest OK to wszystko powinno być dobrze pod kątem czystych wydruków

    Jeśli kaseta jest dobrze zrobione to nie ma prawa sypać tonerem przy potrząsaniu- przynajmniej w poziomie

    0
  • #7 12 Maj 2007 13:56
    Dykus
    Poziom 26  

    Jeszcze w woli wyjaśnienia - na pudełku była nalepka: "Uwaga szkło!" (oraz znak, gdzie jest góra), więc myślę, że kurier był nieco ostrożniejszy. Przestrzeń wokół drukarki była dobrze wypełniona, ale kaseta (toner) była w osobnym pudełku i tam mogła się delikatnie poruszać (brak wypełnienia). Nie znam wszystkim polskich dróg ;), ale jeśli paczka była poziomo, to wstrząsy nie powinny być duże (kaseta była w pozycji jak w drukarce).

    Co do zaczernienia wydruków, to widać to gołym okiem (zwłaszcza na papierze kredowym), trudno zaś pokazać te słabe pokrycie na zdjęciach (skaner mam zbyt słaby). Gdyby ktoś potrafił z tego coś powiedzieć:
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=04c66b0e0b1786cc (863kB)
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f9a4845bc15dd4c5 (287kB)

    Drugie zdjęcie jest celowo "prześwietlone", by było widać szczegóły.

    Drukarka miała służyć głównie do robienia płytek drukowanych (termotransfer), stąd zależało mi na dobry pokryciu.

    Póki co czekam na odpowiedź od firmy (narazie wysłałem maila). Być może podam później jej nazwę...

    0
  • #8 12 Maj 2007 18:40
    Paweł1000
    Poziom 23  

    zadruk do naświetlenia powinien być naprawdę czarny, tonery alternatywne będą napewno do kitu, to samo z bębnem, w dodatku w przypadku HP nawet oryginalny moduł bębna z oryginalnym tonerem też nie uzyska dostatecznego zaczernienia (to nie żart) inaczej w drukarkach Minolta tam zaczernienie jest naprawdę czarne i nie prześwitujące, ale ja mimo to używam HP z innych ważnych przyczyn. Można osiągnąć odpowiednie zaczernienie za pomocą specyfiku w sprayu TONER DENSITY, bez tego ani rusz w przypadku drukarek HP.

    0
  • #9 12 Maj 2007 18:49
    Janusz.P
    Specjalista - kserokopiarki

    W całej rozciągłości popieram przedmówcę toner alternatywny do tego typu zastosowań to raczej pomyłka. Jeżeli jeszczę mogę dodać to uważam że czerń na starych modelach hp jest o wiele lepsza niz na wspóczesnych - oczywiście należy stosowac sprey w celu poprawy czerni

    0
  • #10 12 Maj 2007 22:13
    Dykus
    Poziom 26  

    Cóż, ja potrzebuję tego to termotransferu - metoda żelazkowa, nie zaś do naświetlania - Positiv, itp. Pokrycie musi być na tyle dobre, by przy dużych powierzchniach (np. masy) nie było podtrawień. Inaczej trzeba przed trawieniem poprawiać pisakiem (albo trzymać w oparach acetonu). I tak jak pisałem - mój kolega ma również regenerowany toner, drukarkę HP (4L) i zaczernienie zdecydowanie lepsze, a ja zaś z dobrym skutkiem robiłem z tych wydruków płytki.
    Ilośc tonera można też regulować poprzez opcję "density" (w ustawieniach drukarki), przy czym jeszcze nie wiem jak to wykorzystać, bo sterowniki pod WinXP/Win98 nie reagują na to ustawienie (efekt widać tylko przy stronie testowej z drukarki)... Moja drukarka do HP LJ 6P.

    A co do naświetlania to faktycznie, czytałem, że wydruki nie wszystkich drukarek się nadają.

    Niestety, nie stać mnie na drukarkę z oryginalnym tonerem (a nowej kupować mi się nie opłaca - zbyt mały toner), poza tym nie tylko do PCB chcę ją wykorzystać. :) Ale głównie z tego właśnie względu wymieniam atrament na laser.

    Poza tym, czytałem opinię ludzi z grupy pl.misc.elektronika i (chyba) sporo osób kupuje właśnie takie drukarki (starsze, regenerowane) i z dobrym skutkiem wykorzystuje do metody żelazkowej. Wybrałem HP m.in. ze względu na popularność, dostępność części zamiennych, cenę, pozytywne opinie, niezniszczalność. :)

    0
  • #11 12 Maj 2007 22:27
    -devil-
    Poziom 12  

    Więc tak:
    Dostałeś żle zregenerowany toner, w przypadku sprzedaży używanych drukarek każdy wkłada do środka coś najtańszego aby tylko działało.

    Koledzy którzy wypowiadają się na temat zaczernienia ( z góry przepraszam) nie piszcie na ten temat jeśli sami tego nie przetestowaliście na róznych proszkach do regeneracji. Są proszki które nie dają znakomitej czerni ale za to tonery drukują więcej stron, i są też te które dają czerń lepszą od oryginału ale drukują dużo mniej stron. Jeśli firmie która produkuje zamieniki tonerów zależy na renomie i zadowoleniu klienta, odda w jego ręce toner z którego będzie zadowolony i nie będzie on miał do niego ani do jakości jego wydruków jakichkolwiek zastrzeżeń. Drugą sprawą jest to że klient kupując zamiennik patrzy na cenę i teraz wynika taka sytuacja ( podajękwoty tylko dla przykładu):
    cena zamiennika bez wymiany jakichkolwiek elementów w tonerze = 100,-cena zamiennika z wymianą OPC i wiper blada czyli elementów składowych tonera które w pierwszej kolejności się zużywają = 160.-
    Zazwyczaj klient wybiera to tańsze ( znam z autopsji:)), i po jakimś czasie zaczyna narzekać na jakośc.

    0
  • #12 13 Maj 2007 00:15
    copyman
    Specjalista - kserokopiarki

    Dokładnie tak! Regeneruję różne wkłady i można osiągnąć zadowalającą czerń pod warunkiem że nie stosujemy tandetnych tonerów. Warto wydać kilka złotych więcej i toner będzie dawał zadowalającą czerń. Co do Twojego przypadku to ktoś Cię zrobił delikatnie mówiąc w balona :-) Bęben to oryginał HP i tylko tonera dosypali i to pewnikiem bez dobredo wyczyszczenia wkładu. Mogę polecić Ci tylko zakup nowego oryginału lub alternatywnego , albo oddanie twojego do regeneracji . Zacznij jednak od zareklamowania tego co kupiłeś. No są pewne granice... :-(

    C.

    0
  • #13 13 Maj 2007 06:49
    Paweł1000
    Poziom 23  

    od razu zaznaczam że nie jestem przeciwnikiem tonerów alternatywnych, kolega DEVIL napisał, że nie testowałem takich tonerów. Naświetlam wydruki od 10 lat, przewinęło mi się kilkanaście jak nie kilkadziesiąt różnych tonerów z różnych miejsc i różnych producentów, uwierz że do naświetlenia nie nadaje się alternatywny toner, jeżeli już czerń jest w miarę zadowalająca, to identyczność pokrycia na całej powierzchni już nie, w dodatku bęben alternatywny - też miałem ich kilkadziesiąt, w żadnym przypadku nie osiągnąłem identyczności pokrycia na całej powierzchni (chodzi o to aby wydruk całego zaczernionego kwadratu np 10 cm na 10 cm był jednakowo czarny w każdym miejscu i nawet punkt pół milimetrowy jaśniejszego wydruku na całej powierzchni wydrukowanego kwadratu stwarza wielki problem), Co prawda można sobie naświetlić od biedy i na regenerowanym wkładzie tylko że po pierwsze to nie ma tej jakości, po drugie co najważniejsze czasy naświetlania będą się często zmieniać, po trzecie najważniejsze jak już myślałem że uzyskałem dobre zaczernienie bo przez cały tydzień wychodziły mi pieczątki to zawsze był taki dzień raz na jakiś czas że a to jakaś kropka a to przecinek wypłukiwał się w pieczątce (bo stosuję technikę naświetlenia do wyrobu pieczątek) i cała robota na nic trzeba było robić od początku. Tak że u mnie dużo taniej wychodzi zakup okazyjnie toneru oryginalnego. Tak dla potwierdzenia że nie jestem przeciwnikiem alternatywnych tonerów dodam że posiadam 6 drukarek laserowych w ciągłej eksploatacji i 5 kserokopiarek też w ciągłej eksploatacji, oryginalne wkłady z tonerem i bębnem stosuję tylko w jednej jedynej drukareczce, która służy tylko i wyłącznie do naświetlania

    0
  • #14 13 Maj 2007 21:23
    copyman
    Specjalista - kserokopiarki

    To ciekawe, bo mam kilku klientów którym regeneruję wkłady od HP od LJ5 po 1022 służące właśnie do pieczątek i tylko raz kiedy zbrakło mi tonera którego zawsze używam (Static Cntrol) i użyłem innego miałem reklamację. Może to fuks :-)

    C.

    0
  • #15 14 Maj 2007 06:50
    Paweł1000
    Poziom 23  

    muszę go sobie kupić, bo przyznaję że toneru o takiej nazwie jeszcze nie miałem, napisz jakie bębny alternatywne stosujesz dla klientów wyrabiających pieczątki

    0
  • #16 14 Maj 2007 19:21
    copyman
    Specjalista - kserokopiarki

    Też StaticControl lub z tej samej firmy seria ODYSSEY. Do nabycia w KSERKOP w Krakowie. Ma on jeszcze jedną cenną zaletę. Nawet jak zostaną resztki w kasecie a masz MUS napełnić bez oczyszczania, to pomiędzy partiami tego tonera nie ma żadnych rozbieżności. Jak go raz nasypałeś, to jakbyś następnym razem nie oczyścił dokładnie pojemnika z resztek to się nic nie stanie :-)
    Ale zawsze oczyszczam... tak na wszelki wypadek !

    C.

    0
  • #17 25 Maj 2007 18:55
    Jarek_b
    Poziom 11  

    Cześć, mam nadzieje ze mogę sie podpiąć do tego tematu. Również zakupiłem drukarkę HP LJ 5MP, regenerowany toner, na dodatek pisało że z nowym bębnem OPC (Ten zielony?), a z waszych wypowiedzi wynika że jednak nie mam nowego bębna, zresztą sam widzę że na bębnie są drobne rysy które sugerują dojrzały wiek. Załączam zdjęcia bębna
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2305760a7a4bce49
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=c920a1d818bf4463
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=01013dec91940184
    Na bębnie znalazłem tylko 1 głębszą rysę o długości około 1,5mm albo nawet mniej.
    Poza tym na wydruku mam 2 wady
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7fcb04530d711aeb
    Na pierwszym zdjęciu widać w centrum dziwny krzaczek i niewielką kropeczkę z brzegu, bardziej interesuje mnie przyczyna powstawania tych krzaczków które są powiększone na zdjęciu 2.
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=bc6d682f89974802
    Nie znam sie za bardzo na zasadzie działania drukarek laserowych wiec nie wiem co może być tego przyczyną. Czy to może być wina tego bębna?
    Chodź nie znalazłem na nim śladów, które by chociaż przypominały te krzaczki. Dodam jeszcze że te krzaczki powtarzają sie cyklicznie w sumie wychodzą takie 4 na stronę, odległość między nimi to 76,5mm więc średnica wałka powinna mieć około 24,3mm, niestety nie mam jak zmierzyć średnicy tego bębna. Czy w środku tej drukarki jest bęben o tej średnicy albo zbliżonej?

    Dodam jeszcze że zaczernienie strony jest OK brak jakichkolwiek jasnych pasków

    0
  • Pomocny post
    #18 25 Maj 2007 19:11
    Przemek26
    Poziom 15  

    Jarku ... bęben na bank masz po przejściach ... nie jest nowy .. bo to oryginał ... ten ślad na wydrukach to uszkodzenie mechaniczne bębna .. może być minmalna ryska i takie rzeczy potrafią wychodzić .. po rozebraniu wkladu i wyjęciu bębna .. można go oczyścić i dokładnie pod światło obejrzeć .. gwarantuję, że wowczas byś tę * zobaczył :)

    0
  • Pomocny post
    #19 25 Maj 2007 19:19
    Paweł1000
    Poziom 23  

    kolor twojego bębna wskazuje że jest to bęben oryginalny, jako sam wałek nie do kupienia, więc wiadomo że twój kartridż z bębnem jest zregenerowany bez wymiany bębna, co do tych krzaczków to na pewno na bębnie są ślady tylko musisz się dobrze przyjżeć. jest nikła nadzieja że jest to nagar z toneru (co prawda marna) wtedy można by było taki nagar zetrzeć. a tak w ogóle to najlepiej zareklamuj ten bęben u sprzedawcy.

    0
  • #20 26 Maj 2007 00:52
    Jarek_b
    Poziom 11  

    Bęben sprawdzałem jest cały czysty, a krzaczków dalej nie znalazłem. Przy okazji poczytałem trochę o zasadzie działania drukarek laserowych, i wynika tego że niema innej możliwości jak zepsuty bęben. Na pewno zgłoszę reklamację.

    0
  • #21 14 Cze 2007 19:05
    Jarek_b
    Poziom 11  

    Witam o to ciąg dalszy mojego bębna
    Jak obiecywałem zgłosiłem reklamację czekałem na niego równo 2 tygodnie. Po rozpakowaniu kaseta była cala w tonerze. Przeczyściłem i włożyłem ja do drukarki. Moim oczom ukazał sie taki wydruk
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f5cf4a3570661807
    po około 3 stronach zmienił sie trochę
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6423a6cd8dc9aec3
    Na dodatek w miejscu gdzie jest wydruk brak szczegółów
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8e927bc47e2df6c0
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=056c2b11e1b8b309
    i dla porównania daje wydruk przed i po wymianie kasety
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d791621e1a824d3c
    Zamienił stryjek siekierkę na kijek:P
    Z tego co juz sie w tym temacie dowiedziałem to bęben OPC mam nowy w ogóle przysłali mi inna kasetę niż miałem.
    A teraz pytania:
    Czy ten wydruk jest taki bo kaseta jest źle złożona ?
    bo jeśli tak to znaczy że nawet go nie przetestowali
    Czy można to w łatwy sposób naprawić?
    i najbardziej interesujące mnie pytanie
    Czy te brakujące detale pojawią się jak wszystko będzie dobrze złożone czy tak po prostu jest z tymi nowymi bębnami OPC?
    Czy to uszkodzenie mogło powstać podczas transportu czy raczej jest to mało prawdopodobne?

    I jeszcze jedno jak się dobrze przypatrzyć to pod tą czarna plamą widać właściwy wydruk szczególnie napis "LaserJet".

    0
  • #22 14 Cze 2007 20:19
    Dykus
    Poziom 26  

    Ja tylko dopiszę, że ja również odsyłałem swoją kasetę i przysłali mi, ale bez wymienionego bębna. Więc odesłałem znowu i w ramach rewanżu przysłali mi dwie kasety.
    Jedna z nich także po wyciągnięciu była ubrudzona tonerem i jestem prawie pewien, że to wina transportu, bo tego nawet dotknąć się nie dało, by się nie ubrudzić. :) Po wyczyszczeniu jednak na wydruku pojawiają się regularne kropki (plamy) co 7.5cm wielkości 0.3mm do 1mm. Nie pomogło wydrukowanie 20 pustych stron (trochę na ten temat czytałem).
    Drugi toner był czysty, ale pozostawia na wydruku pasek (o szerokości 0.5cm) z jednej strony kartki, gdzie pokrycie jest słabsze. Poza tym na bębnie z jednej strony tworzą się dwa paski z proszku (co oczywiście nie jest przenoszone na kartkę).

    Czy taki stan kasety to wina kuriera (także to o czym pisze Jarek_b)? Mimo napisu ostrzegającego o szkle wewnątrz, kurier podczas transportu naraził go na zbyt duże wstrząsy i m.in. toner wysypał się?

    0
  • #23 23 Lip 2007 17:38
    Jarek_b
    Poziom 11  

    Ciąg dalszy kłopotów z bębnem
    Ze wzgledu na to co mnie spotkalo postanowilem napisać nazwę użytkownika "supplies_pl"

    Towar był niezgodny z opisem, dostałem stary uszkodzony bęben OPC z drukarką zamiast nowego. Po wymianie całej kasety, dostałem inną z nowym bębnem OPC ale niedziałającą. Lekceważący stosunek do klienta.
    [Odpowiedź z:pon 23 lip 2007 10:39:12 CEST] UWAGA Wykorzystał połowę tonera a następnie popsuł wkład z tonerem celowo uszkadzając bęben, odesłał wkład bez uprzedzenia z żądaniem wymiany grożąc NEGATYWEM. Po wymianie kasety ponownie próbował nas oszukać. BIaly1819 To MATACZ

    Jak widać nie którzy myslą że Allegro to e-fotka gdzie za 10 wystawia się 10 a za 1 wystawia się 1
    I napiszą wszystko żeby tego dokonać.

    0
  • #24 23 Lip 2007 18:17
    Dykus
    Poziom 26  

    Szkoda, że w komentarzu nie dałeś linka do strony WWW,, gdzie byś opisał dokładnie całą sytuację, łącznie ze zdjęciami. To jedyne wyjście, bo w tych kilkuset znakach nie da się opisać wszystkiego, a strona przeciwna zawsze może w prosty sposób wszystko podważyć...

    Ja też nie jestem zadowolony z kaset które otrzymałem, a sprzedający ("HQ-COM") zwala wszystko na kuriera (wysyłany towar był sprawny i uszkodził go kurier podczas transportu). Każdej kasecie coś dolega - a to kropki, a to paski ze słabszym pokryciem... Raz także wysłali kasetę z niewymienionym bębnem.

    Wniosek - jeśli kupować używaną drukarkę to tylko odbierać osobiście.

    0
  • #25 23 Lip 2007 23:35
    Calculus
    Poziom 25  

    Tak właśnie wygląda kupowanie na allegro sprzętu biurowego i materiałów regenerowanych, najczęściej same problemy.
    Najlepiej, jeżeli to możliwe zapłacić parę złotych więcej i znaleźć dobrą lokalną firmę, w której osobiście można zregenerować lub zakupić wkład. Ja zawsze pytam klienta, czy chce mieć wymieniony bęben, natomiast z reguły bez wymiany bębna regeneruję kasety po 1 przebiegu i to nie do wszystkich drukarek.
    Co do czerni, to idealną czerń uzyskuję na tonerach z opakowań 10-kilogramowych, nawet bez wymiany bębna (HP 8000, HP 4100). Bęben w HP 4100 wytrzymuje spokojnie 2 napełnienia.

    0
  • #26 24 Lip 2007 08:22
    Michał.Kabat
    Poziom 1  

    Witam wszystkich uczestników Forum Pozwolę Sobie dodać kilka słów jako sprzedawca owej drukarki

    Sprawa jest precendensowa Klient zakupił za 150 - 170 zł całą drukarkę
    Otrzymał kasetę oryginalną nie regenerowaną

    Albowiem oferta zakłąda kasete regenerowaną lub oryginalną co uzasadnione jest ogromnymi ilościami drukarek na naszym magazynie.
    Które nasza firma refabrykuje w sporych ilościach a niewielką częsc w ramach promocji wystawia na allegro

    Usterki w transpocie są sprawą nagminną a ich procedura reklamacyjna jest ściśle określona i wymaga potokołu

    Sugestie że coś jest jest zrobione nie tak jak powino sa bardzo ciekawe jednak dodam że kazdy sprzęt jest dokładne sprawdzany

    A jakość produktu dokładnie kontrolowana

    Temat jest banalny Klient Detaliczny to zdecydowane najbardziej problematyczny klient samo napiasne tego posta oznacza jedynie brak elementarnego pojęcia w kwesti dokonywana transakcji

    Nasza firma Oferuje drukarki od 6 lat tonery produkuje od 5
    na allegro sprzedaje od 10 mc 2 kom negatywne na 560 transakcji
    I ten 1 od nowego usera

    Pozdrawiam
    Michał
    p.s.

    dziękuje za ten post ograniczymy ofertę dla niedoswiadczonych klientów
    do zera :)

    Apropo lokalnych firm to w poznaniu Jesteśmu jedną z wiekszych

    700m2 i jakieś 3000 Produktów w stałęj dostępności :)

    0
  • #27 24 Lip 2007 20:18
    Jarek_b
    Poziom 11  

    Witam

    Niezmiernie cieszę sie że postanowił Pan zajrzeć na tą stronę. Doceniam również że poświecił Pan swój czas na napisanie tego posta.
    Rozumiem że przy tak dużej ilości transakcji może sie trafić cos takiego jak mi.
    Jak również nie wątpię że prowadzi Pan uczciwą firmę bo w przeciwnym wypadku tych negatywów było by znacznie więcej.
    Jednak jest mi niezmiernie przykro że to na mnie wypadło.

    Z poważaniem
    bialy1819

    P.S.
    Dodałem ten wątek do odpowiedzi na Pana komentarz tak aby, każdy zainteresowany mógł dowiedzieć sie więcej.

    0
  • #28 28 Lip 2007 11:28
    mikor1819
    Poziom 10  

    Jak dla mnie to "szanowny" pan sprzedawca postanowił własnie polecieć po opinii

    cyt." Nasza firma Oferuje drukarki od 6 lat tonery produkuje od 5
    na allegro sprzedaje od 10 mc 2 kom negatywne na 560 transakcji
    I ten 1 od nowego usera "

    Jaka to firma jest wspaniała i zrobić na tej podstawie kilku ludzi w H.... a co do tego ile pan ma magazynu... Ja mam 15m2 ogródka i jestem z tego bardzo dumny (dodam 1 wiśnia na nim stoi) A skoro w ofercie jest wyraźnie napisane że drukarka jest sprawna to tak ma być i to tylko i wyłącznie pańska sprawa aby tego dopilnować a hasła w stylu "reklamacji nie uwzględnia się" 25lat temu odeszły do lamusa a skoro pan tego nie skumał to:
    "dziękuje za ten post ograniczymy ofertę dla niedoswiadczonych klientów
    do zera Smile "

    Serdecznie zapraszam do całkowitego wycofania się z branży skoro pan nie potrafi już podołać.

    0
  • #29 28 Lip 2007 16:54
    marcin34
    Poziom 17  

    Witam,

    nie chce wypowiadać się w temacie tej konkretnej reklamacji (i nie chcę stawać po niczyjej stronie), ale po przeczytaniu tych kilka Pana "wypowiedzi", które pozwoliłem sobie zacytowac poniżej.., cóż, ja z pewnością nie zostanę Pana Klientem, bo jeszcze przez przypadek stanę się tym "problematycznym" i "niedoświadczonym".

    ps.: mamy XXI wiek i jesteśmy zarówno w Polsce jak i w Unii Europejskiej.



    Michał.Kabat napisał:
    Witam wszystkich uczestników Forum Pozwolę Sobie dodać kilka słów jako sprzedawca owej drukarki

    .....

    Temat jest banalny Klient Detaliczny to zdecydowane najbardziej problematyczny klient samo napiasne tego posta oznacza jedynie brak elementarnego pojęcia w kwesti dokonywana transakcji

    ......

    Pozdrawiam
    Michał
    p.s.

    dziękuje za ten post ograniczymy ofertę dla niedoswiadczonych klientów
    do zera :)

    Apropo lokalnych firm to w poznaniu Jesteśmu jedną z wiekszych

    700m2 i jakieś 3000 Produktów w stałęj dostępności :)

    0