Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie gasnący piecyk gazowy Junkers (terma)

13 Maj 2007 18:10 12733 18
  • Poziom 14  
    Witam.
    Posiadam kilku letni junkers.
    Od dłuższego czasu kapie woda z membrany.
    A ostatnio po zakręceniu wody, junkers w ogóle nie gaśnie.
    Jeszcze kilka dni temu, gasł po jakiś 20 sekundach po zakręceniu wody. A teraz wcale.
    Szczerze mówiąc nie znam się na tym, dlatego proszę o możliwe diagnozy, czyli co nie tak, co może być zepsute i co jest do wymiany.

Z góry dziękuję i pozdrawiam
  • Poziom 33  
    matmic napisał:
    Witam.
    Posiadam kilku letni junkers.
    Od dłuższego czasu kapie woda z membrany.

Czy to aby na pewno junkers?
    Poza tym czy tak ciężko wydedukować, że należy rozebrać zespół wodny i wymienić uszkodzone elementy np. oring iglicy?
    Aaa nie znasz się na tym, to po co się za to zabierasz?
    Wezwij jakiegoś fachowca bo wylecisz w powietrze razem z rodziną.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 30  
    Witam, w moim junkersie wyglądało podobnie, wymieniłem membranę, oczyściłem i nasmarowałem "iglicę" czy jak tam zwą ową oś, za pomocą której membrana otwiera przepływ gazu...
  • Poziom 14  
    DonRomano napisał:

Czy to aby na pewno junkers?
    Poza tym czy tak ciężko wydedukować, że należy rozebrać zespół wodny i wymienić uszkodzone elementy np. oring iglicy?
    Aaa nie znasz się na tym, to po co się za to zabierasz?
    Wezwij jakiegoś fachowca bo wylecisz w powietrze razem z rodziną.
    Pozdrawiam.

Tak, to na pewno junkers.
    Ciężko wydedukować, bo nie jestem w odróżnieniu od Ciebie "Specjalistą - systemy grzewcze", dlatego zwracam się z pytaniem do tak uprzejmych specjalistów jak Ty.
    Zabieram się do tego, ponieważ problem może być błahy.
    Fachowca wezwę w ostateczności, bo wiadome, że biorą dużo, tak więc czasami bardziej opłaca się kupić nowy junkers.
  • Poziom 33