Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterowanie pompy i dobor czujników do układu hydraulicznego

15 Maj 2007 23:29 3865 4
  • Poziom 11  
    Aktualnie pisze pracę dyplomowa w ktorej modernizuje sterowanie prasy hydraulicznej (niestety nie znalazlem dzialu ktoren zajmowalby sie stricte ta dziedzina wiec umiescilem post tutaj bo jest to najbardziej zblizona dyscyplina i ta ktora studiuje; jesli popelnilem gafe prosze moderatora o przeniesienie w odpowiednie miejsce). Problemy zaczely sie gdy przyszlo do doboru odpowiedniej pompy a zwlaszcza sterowania do niej. Wymagana jest jak najnizsza cena (wiec firmy pokroju rexroth odpadaja)i rozsadna jakosc a zdobycie dokumentacji graniczy z niemozliwoscia dla kogos kto nie pracuje w zadnej firmie (niestety jestem jeszcze studentem i mam ograniczone mozliwosci na tym polu jako ze nie jestem potencjalnym odbiorca; z wiedza na temat co byloby mi potrzebne tez bywa roznie). W kazdym razie potrzebuje pompy wielotloczkowej o zmiennym wydatku (cisnienie 32 MPa, wydatek minimum 60 l/min) - i o ile z tym nie ma wiekszego problemu, trudno jest mi znalezc sterowanie do takiego urzadzenia (a zwlaszcza dajace mozliwosc regulacji za posrednictwem sterownika PLC). Sprawa latwiejsza aczkolwiek wymagajaca rozeznania w cenach i jakosci (niestety brak doswiadczenia w tych sprawach..) sa czujniki - cisnienia i temperatury, oraz czujniki krancowe jakie dalyby sie zastosowac do wskazania domkniecia zasuw w owej prasie (dokladniej mowiac pelniacej funkcje paczkarki/zgniatarkii do wiorow miedzianych). Jest to moj pierwszy post na tym forum, krytyka ale i wszelka pomoc mile wiidziana Chodziloby mi chocby o wskazanie firm ktore wykonuja dane elementy spelniajace moje kryteria abym mogl ruszyc dalej.
  • Poziom 14  
    Witam,